12Esc schreef:Zeker een heel mooie auto! En een geweldige motor volgens mij.
(alleen jammer van dat 'hout' op het dashboard, maar dat is vast te vervangen)
ja dat hout is ook niet mijn ding dat gaat er ook snel uit
Herman schreef:Neeh, dat kan echt niet, zo'n loeizwaar onhandelbaar apparaat met de motor voor de voorwielen Extra zwaar gemaakt omdat het een stalen cabrio is. Vooral uit de buurt van circuits blijven voortaan. Diesel Rechtuit gaat nog wel met ESP en TSB en ABS en hupsefluts, maar geen bocht door te sleuren
En dan nog een automatic ook Mooi speelgoed om met te cruisen, en af en toe eens een recht-toe-aan sprintje, maar daar blijft het ook bij.
Je gaat je speedster inderdaad erg missen
ja automatic maar kan ook zelf schakelen das dan weer een beetje leuk
maar met de quattro gaat hij nog aardig door de bocht hij is ook best strak afgeveerd misschien nog wel stugger dan de speedy standaard
maar het bochten werk en het gevoel zal niet zo zijn als met de speed maar leuk genoeg voor mij.
en herman circuits zitten er inderdaad niet meer in das wel jammer maar goed ook met het geld wat ik uitspaar om 1 auto te rijden kan ik 2 keer per jaar wel een race dagje doen das voor mij weer genoeg
Herman schreef:Neeh, dat kan echt niet, zo'n loeizwaar onhandelbaar apparaat met de motor voor de voorwielen Extra zwaar gemaakt omdat het een stalen cabrio is. Vooral uit de buurt van circuits blijven voortaan. Diesel Rechtuit gaat nog wel met ESP en TSB en ABS en hupsefluts, maar geen bocht door te sleuren
Maarre, veel comfortabele km's gewenst!
Hoe eerlijk kan een mens zijn!
Circuitdagje kan overigens ook gewoon met een Audi hoor. Gewoon even je alarmlichten aanzetten voor het nemen van een bocht. Rustig je tijd nemen, we wachten wel ff.
Het feit dat 'het dak van de Audi afkan' is volgens mij ook zo'n beetje de enige overeenkomst nog met de Speedster (afgezien van het aantal wielen en stuur ). Maar je kan zeker met de Audi voor de dag komen en het zal ongetwijfeld bovenmodaal rijden. Al denk ik wel dat je hem op het circuitpark inderdaad maar beter op de parkeerplaats kunt laten staan...
Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Heb zelf a6 station gereden nieuw was aan reparatie bijna meer kwijt dan de nieuwprijs. Elke jaar ging de xenon naar de knoppen. Rijdt nu een bmw 7 serie zelfde problemen hoe luxer de auto hoe meer de kosten aan onderhoudt.
Daarom gewoon voor mij een speedster kan weinig aan kapot gaan.
Maar in iedergeval gefeliciteerd met de wagen heel mooi.