Vaste meeting berm-tourisme
- Herman
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Vaste meeting berm-tourisme
Deleted
- Bijlagen
-
- DSC02465s.jpg (464.9 KiB) 6394 keer bekeken
-
- DSC02464s.jpg (427.7 KiB) 6393 keer bekeken
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
En als die man in de korte broek niet eerst zelf een toerritje zou houden voor hij met die jerrycan terug kwam, waren we vast binnen het halve uur weer op pad.
Sinds gisteren begrijp ik waarom Piet letterlijk bij iedere pompstation gaat tanken. De afstraffing van leeg komen te staan is genadeloos hard.

Sinds gisteren begrijp ik waarom Piet letterlijk bij iedere pompstation gaat tanken. De afstraffing van leeg komen te staan is genadeloos hard.

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Tip van de dag voor gasten zoals Allen die een toerritje van 10 anderen weer even vergald door zo'n 2uur durend geintje
:
Als je brandstofmeter op REFILL springt, druk dan de dagteller op 0km. Doe het wel als de meter bij min of meer vlakke weg en zonder bochten op REFILL springt, anders kan er best nog meer inzitten.
De meter zegt dan eigenlijk dat er nog maar 5 liter in zit (hij springt van 6 liter naar REFILL), maar bij mij zit er dan nog 10 liter in
Ik weet ongeveer wel hoeveel het wagentje verbruikt bij een bepaalde rijstijl, en dan weet ik hoeveel km ik nog op die 10 liter kan rijden, vaak nog wel (bijna) 100km
Maargoed, die kleine gaat straks een caterham met cruise control rijden...

Als je brandstofmeter op REFILL springt, druk dan de dagteller op 0km. Doe het wel als de meter bij min of meer vlakke weg en zonder bochten op REFILL springt, anders kan er best nog meer inzitten.
De meter zegt dan eigenlijk dat er nog maar 5 liter in zit (hij springt van 6 liter naar REFILL), maar bij mij zit er dan nog 10 liter in

Ik weet ongeveer wel hoeveel het wagentje verbruikt bij een bepaalde rijstijl, en dan weet ik hoeveel km ik nog op die 10 liter kan rijden, vaak nog wel (bijna) 100km

Maargoed, die kleine gaat straks een caterham met cruise control rijden...

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon