In mijn Speedster zat een subwooferkist, maar ik geef de voorkeur aan opbergplek voor de softtop. Ik heb de kist eruit gehaald, maar zit nu dus met een onafgewerkt schutbord. Wie heeft of weet een achterwand voor mij te koop?
De splitpennen-met-plastic-schroef waarmee het paneel vastzit erbij zou mooi meegenomen zijn.
Bedankt,
Jelle
Dit is wat ik bedoel:
Laatst gewijzigd door jaydee op 02 jun 2009 16:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Misschien gaat die van mij er nog eens uit, maar dat wordt dan een winterprojektje
Als ik er dan nog vanaf wil laat ik het wel even weten, maar het zal wel iets te vaag voor je zijn...
Maik schreef:Misschien gaat die van mij er nog eens uit, maar dat wordt dan een winterprojektje
Als ik er dan nog vanaf wil laat ik het wel even weten, maar het zal wel iets te vaag voor je zijn...
Vaag valt mee, te ver weg wel
The sooner, the better...
vauxhall schreef:de gele voorgevormde isolatie-mat die daar achter hoort heb je dan ook nodig denk ik?
Daar zeg je wat! Dat zal haast wel... Er zit nu alleen een stuk fiberfill en verder kaal aluminium. Als er gele isolatie hoort te zitten, moet ik die ook hebben.
De vorige eigenaar van mijn speedy heeft een houten plaat tegen dat achterpaneel gevezen voor andere boxen te steken. hopelijk krijg ik dat er terug uit zonder al te veel schade!
Er is een man in Lage Mierde. Corn Spapens. Heeft een dochter met humor geloof ik. Maar als het om de onderdelen gaat, heeft hij pas een zwik opgekocht en op zolder opgeslagen. Heeft erg redelijke prijzen.
Zelf pas een dashboard voor maar 50 euri bij hem opgehaald zodat ik die kon verbouwen. Achteraf voor niets, maar ja... hij wordt voor hetzelfde geld weer overgenomen.
Helaas wel tot de ontdekking gekomen dat de interieursensor van het alarm ontbreekt. Heeft iemand zo'n ding voor me?
Nummer 3 dus:
Blijkbaar zit er weer verschil in de opbouw van de achter wand.
Dat gele harde schuim zit er bij mij niet in, bij mij is gewoon een dik filter doek gebruikt lijkt het meest op dat spul dat vroeger in de afzuigkap zat maar dan een cm of 3 dik.
Pascal schreef:
Dat gele harde schuim zit er bij mij niet in, bij mij is gewoon een dik filter doek gebruikt lijkt het meest op dat spul dat vroeger in de afzuigkap zat maar dan een cm of 3 dik.
Dat spul zit er bij mij ook! Misschien zit deze purklomp er alleen in vroege exemplaren?
Heb jij wel het kastje van de interieursensor dat Dennizz blijkbaar niet heeft?
Het stuk zwarte kunststof waar het op vastzit heb ik wel. Ik hoopte eigenlijk dat de interieursensor daarin zou zitten....
Pascal schreef:
Dat spul zit er bij mij ook! Misschien zit deze purklomp er alleen in vroege exemplaren?
Heb jij wel het kastje van de interieursensor dat Dennizz blijkbaar niet heeft?
Het stuk zwarte kunststof waar het op vastzit heb ik wel. Ik hoopte eigenlijk dat de interieursensor daarin zou zitten....