Politie Speedster foto's ?
Klopt de gehele auto was voorzien van folie. (kon de lak ook niet beschadigen)
Heeft op beurzen gestaan en is weinig mee gereden.
Ik kocht hem met zo'n 15.000km op de teller.
Was eigenlijk wel fijn want alle recalls waren gedaan en overal stond deze speedster in de computer.
Dat was wel anders met de blauwe terwijl die ook nieuw geleverd werd door een ned. dealer.
Heeft op beurzen gestaan en is weinig mee gereden.
Ik kocht hem met zo'n 15.000km op de teller.
Was eigenlijk wel fijn want alle recalls waren gedaan en overal stond deze speedster in de computer.
Dat was wel anders met de blauwe terwijl die ook nieuw geleverd werd door een ned. dealer.
-
- Actief lid
Damnedt,
Moeten je collega's nu echt onherkenbaar gemaakt worden? En zo ja, waarom? Zijn toch geuniformeerde opsporingsambtenaren en geen undercovers?
Groeten,
Nico
Krijg toch een associatie met criminelen met deze wijze van weergeven (balkjes en zo).
Moeten je collega's nu echt onherkenbaar gemaakt worden? En zo ja, waarom? Zijn toch geuniformeerde opsporingsambtenaren en geen undercovers?
Groeten,
Nico
Krijg toch een associatie met criminelen met deze wijze van weergeven (balkjes en zo).
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI
Antwoord.
Dat ik dat heb gedaan heeft te maken met het feit dat ik niet weet wie deze personen zijn en ik dus kies hen onherkenbaar te maken.
Zou zelf ook niet graag, ongevraagd, herkenbaar op het web staan.
Heeft niets te maken met wel of niet in uniform etc.
Laat een ieder dat voor zichzelf beslissen.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
-
- Actief lid
Re: Antwoord.
O.K. Iedereen op welke foto dan ook een zwart balkje. Tenzij expliciet toestemming is verleend voor een portret zonder balkje. Een anonieme wereld dus, zonder mensen. Worden gedegradeerd tot een zwarte vlek.damnedt schreef:Dat ik dat heb gedaan heeft te maken met het feit dat ik niet weet wie deze personen zijn en ik dus kies hen onherkenbaar te maken.
Maar wees eens duidelijk: als het geen opsporingsambtenaren zouden zijn (een vak waar je trots op kunt zijn

Groeten,
Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI
Re: Antwoord.
Helemaal mee eensdamnedt schreef:Dat ik dat heb gedaan heeft te maken met het feit dat ik niet weet wie deze personen zijn en ik dus kies hen onherkenbaar te maken.