Even mijzelf voorstellen.
Dat is nieteens ter sprake geweest. Er werd doodleuk gezegd dat je met die platen die dag in Duitsland tot de NL grens mocht rijden en dat het laatste stukkie met de autoambulance zou moeten worden afgelegd. Vervolgens zou je de auto ter keuring moeten aanbieden, waarbij je tevens een 1-dags NL kenteken moest aanvragen, zodat je die dag met de auto naar het keuringsstation kon rijden.x187 schreef:Dus een beetje raar dat iemand anders dan 250 euro krijgt...Was die wel verzekerd?
Zolang de auto niet was gekeurd, geen BPM was betaald en dus geen kenteken aan de auto was toegekend, mocht er niet met de auto in NL worden gereden.
Of dit klopt of niet, weet ik niet. Feit is dat het in 'Wegmisbruikers' zo door de heer Spee werd uitgelegd.
En dan heb je uiteindelijk altijd nog te maken met de instelling van de diender die je treft. Als ie een goeie bui heeft (of misschien niet weet hoe hiermee om te gaan?) kun je best weleens geluk hebben...
Ik zou alleen niet weten wat er was gebeurd als je onverhoopt bij een ongeval was betrokken. Verzekeringen zijn er doorgaans niet zo van gecharmeerd om uit te keren...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Ooh ik snap het... Alleen ik had op het moment van aanhouden, de auto al gekeurd BPM al betaald en al. Was alleen nog wachten op de papieren. Verders ben ik een vrij jonge bestuurder, woon in Amsterdam-west osdorp zeg maar gerust ghetto voor zover we dat hebben hier in NL. En het was best een relaxe agent. Ik ging ook direct aan de kant binnen een halve sec van het stopteken, motor direct uitgezet en gordel afgedaan. Meestal als je zo reageert dan hebben ze al zoiets van, het zit wel goed... Maar inderdaad als de agent de avond ervoor op de bank had moeten slapen dan zal hij wel niet in een al te goede bui zijn, en schrijven wat er te schrijven valt...Maar vooralsnog zou ik het leverende bedrijf aansprakelijk stellen voor de boete, zij bieden immers deze service aan, onder valse belofte blijkt nu, dat het toegestaan is, om hiermee op de NL wegen te rijden met een wagen uit het buitenland...
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
Iets geraakt?
Iets geraakt of demper al weleens vervangen of los geweest waarbij schade is ontstaan?
Lijkt alsof er ook schade aan de achterclam is.
Lijkt alsof er ook schade aan de achterclam is.
- Bijlagen
-
- 04062009126a.jpg (8.48 KiB) 2175 keer bekeken
Geen idee? Ik heb dat stukje al wel eerder gezien (bij het monteren van de plaat). En met me vinger erachter gevoeld. En het voelde wel gewoon glad en egaal erachter, net zoals de rest. Dus het zou kunnen dat hij een keer daar iets heeft gestoten ofzo... Zal in ieder geval, geen serieuze schade zijn, aangezien alles erachter, er zeer fris uitziet... Maar inderdaad wel een vaag plekje...
- Piet
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3471
- Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
- Locatie: Center of the universe
Misschien heeft er ooit een andere demper op gezeten. Niet originele dempers zoals een Miltec hebben de neiging om los te komen na verloop van tijd waardoor deze een beetje kantelt. Zolang je er geen compressor op schroeft zal het wel los lopen maar als je dat ooit gaat doen dan heb je dat hitteschild nodig.








