Lekker rustig beginnen en je tijd nemen. Maar gezien je proefrit ga ik er wel vanuit dat je niet op dag 1 gelijk gaat kijken of je de 217 kan aantikken.
Lekker beginnen met een slipcursus en 1 of 2 circuit trainingen en daarna gewoon rustig aan zelf proberen.
Ja, wat ik dan vind, wellicht ervaart niet iedereen dit zo, maar de speedster rijdt eigenlijk exact als een kart. Dus misschien een paar keer in een kart, hard over een natte buitenbaan scheuren, en je hebt een goed gevoel voor corrigeren na uitbreken. Maar vooralsnog, lekker rustig aan doen op de openbare weg...
x187 schreef:Ja, wat ik dan vind, wellicht ervaart niet iedereen dit zo, maar de speedster rijdt eigenlijk exact als een kart. Dus misschien een paar keer in een kart, hard over een natte buitenbaan scheuren, en je hebt een goed gevoel voor corrigeren na uitbreken. Maar vooralsnog, lekker rustig aan doen op de openbare weg...
Hmm, niet mee eens, een kart heeft een starre achteras, waardoor het corrigeren gemakkelijker word.
Als iemand verteld dat je je voeten aan de grond moet zetten als je fiets om dreigt te vallen is dat altijd leuker dan wanneer je eerst 3 keer een smak op je kin moet ervaren voor je daar achter komt.
Heel overdreven uitgelegd, maar je snapt het idee denk ik wel.
Ik begin de posts van andere nieuwe eigenaren steeds beter te begrijpen.
Buren die je nog nooit gezien hebt die komen babbelen met open bek, duimpjes omhoog tijdens het rijden, veel omdraaiende nekken.
Heerlijk
De 28e in soesterberg ben ik er zeker bij.
Vandaag de zijkapjes een matzwart lagje geven, en dan van de winter turbo kapjes plaatsen.