Even mijzelf voorstellen.
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
hitteschild
Dit hitteschildje is niet apart te verkrijgen. Het is gepuntlast aan het rooster, en je moet dus rooster met hitteschildje samen vervangen. Voor de montage ervan moet je wel de hele achterclam demonteren.
Je kan natuurlijk zelf iets fabriceren, en dit met metaallijm of schroefjes aan het bestaande rooster bevestigen.
Je kan natuurlijk zelf iets fabriceren, en dit met metaallijm of schroefjes aan het bestaande rooster bevestigen.
A thing of beauty is a joy forever!
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: hitteschild
Dus 4 uur arbeidsloon ben je wel armerPipo schreef:Dit hitteschildje is niet apart te verkrijgen. Het is gepuntlast aan het rooster, en je moet dus rooster met hitteschildje samen vervangen. Voor de montage ervan moet je wel de hele achterclam demonteren.

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
-
- Actief lid
Volgens mij is dat "hitteschildje" puur cosmetisch. De hitte van de uitlaatpijpen zal zonder zo'n schildje geen schade aan de clam veroorzaken of enig ander nadeel hebben. Denk ik. Ik zou er niet veel geld aan uitgeven tenminste.
N.B.: Net even gevoeld maar dat schildje loopt wel erg ver naar binnen. Weet het ook niet. Wie wel?
Groeten,
Nico
En ja, zwart is de mooiste kleur voor de Speedster maar alleen met zwarte bekleding.
N.B.: Net even gevoeld maar dat schildje loopt wel erg ver naar binnen. Weet het ook niet. Wie wel?
Groeten,
Nico
En ja, zwart is de mooiste kleur voor de Speedster maar alleen met zwarte bekleding.
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI
Ach ja, dan maar geen schild...(Komt wel ooit met het spuiten van de wagen)... Ik heb nieuwe stadslampen erin gezet, LEDjes... Hier het verschil,

Uiteraard hoef ik niet uit te leggen welke kant, de LED zit... Let op bij de montage van dergelijke LED lampen, dat de polen omgedraaid moeten worden, ivm de sperwerking van een LED...M.a.w. in een LED kan de stroom maar in 1 richting erdoorheen, terwijl dit bij een conventionele lamp, niet het geval is...[/img]

Uiteraard hoef ik niet uit te leggen welke kant, de LED zit... Let op bij de montage van dergelijke LED lampen, dat de polen omgedraaid moeten worden, ivm de sperwerking van een LED...M.a.w. in een LED kan de stroom maar in 1 richting erdoorheen, terwijl dit bij een conventionele lamp, niet het geval is...[/img]
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dan is het handiger dat ik er 1 van SteV6 afneem. Die zie ik deze week in Tirol, dat is het handigst dan.Hendrik-Jan schreef:Ha ha. Volgens mij is SteV6 net zo duur (het zijn ook dezelfde stickers).
Die van mij raak ik echt nog wel kwijt en ze liggen ook niet echt in de weg.
SteV6 kun jij een 38mm sticker meenemen

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!