Na mijn veel te korte introductie van afgelopen zondag en het officiëel aanmelden van S.Gonzalez kan ik eigenlijk niet uitblijven om ook hier iets meer te laten weten van mijzelf en mijn Speedster.
De vonk sprong al in 2003 over, met de komst van de Turbo.
Ik moest en zou een Turbo hebben. Na lang sparen en veel zoeken stond mijn huidige Speedster ineens te koop bij de dealer in Oosterhout.
Wat achteraf de Speedster blijkt te zijn die gebruikt is voor het filmpje van RTL Autowereld.
De kleur Switch valt over te twisten, je vind hem mooi

Toch zijn er niet veel van en daarom redelijk exclusief.

Mijn hobby, het rijden van trackdays, krijgt hiermee een compleet nieuwe dimensie in vergelijk met mijn Peugeot 106 Rallye of mijn voormalige Renault 5 GT Turbo.
Daarnaast sta ik bekend als de drijvende kracht van Track Time Circuit Events waarmee ik samen met vrienden sinds 1995 circuitdagen organiseer. http://www.tracktime.nl
Helaas is 2009 het laatste jaar van onze activiteiten, maar dat biedt mij meer mogelijkheden om in de toekomst naar wat andere trackdays uit te kijken. Zo vind ik de lijst van LoT erg interessant en zeer omvangrijk.
Afgelopen zondag in Zaandam en Soest was voor mij een zeer leuke ervaring en ik hoop daar nog veel meer van te kunnen genieten in de toekomst. Ik reis voor mijn werk enorm veel naar het buitenland en ben daarom niet altijd in staat om overal aan mee te doen. En mijn gezin, vrouw en 2 binken, wil ik zo veel mogelijk mee laten genieten van het feit dat de Speedster nu de onze is.
Groet,
Ed