24h Le Mans 2009

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
Rallye
Actief lid

24h Le Mans 2009

Bericht door Rallye »

Ik weet niet of er hier mensen zijn die dit evenement dit weekend een beetje hebben gevolgd, maar het waren wederom de diesels die domineerden.
Dit betekend dat er wederom plannen zijn om de regelementen bij te stellen, waardoor de benzine-auto's dichterbij kunnen komen en kunnen concureren. Ik hoop van ganze harte dat dit lukt, aangezien er nu al teams zijn die aangeven volgend jaar niet te verschijnen als er van eerlijke strijd geen sprake is. Het zou toch jammer zijn als potentiele toppers thuis zouden blijven.

Le Mans blijft voor mij wel een van de meest indrukwekkende jaarlijkse autosportevenementen en ik heb er dan ook weer van genoten.
Gelukkig kun je tegenwoordig via Eurosport1 en 2 de 24h live volgen. Jullie zullen begrijpen dat ik behoorlijk wat heb gezien en de kleine s'nachts de fles geven was nog nooit zo boeiend... ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Gerard »

Bijna in zijn geheel gevolgd. Ga er volgend jaar naar toe.
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Top dat Audi verslagen is, dat werd echt eentonig......
gerben
Actief lid

Bericht door gerben »

Wist eigenlijk niet dat er zoveel nederlanders meededen en zelfs Spyker deed het niet slecht.Verder mooie auto de Gulf AM
Heb net ander tijden sport gezien over de geschiedenis van le mans met de nederlandse winnaars, geweldige beelden over hoe toen de autosport beleeft werd.
Plaats reactie