Speedster periodiek verzekeren
-
- Nieuw lid
Speedster periodiek verzekeren
Hi everyone,
ik ben nieuw hier en ben me langzaam aan't orienteren voor een Speedster die ik binnen een jaar wil aanschaffen.
We hebben thuis al 2 auto en de Speedster zal hoofdzakelijk voor zaterdagritjes, trackdays en cursussen gebruikt worden.
Vandaar dat ik me afvroeg of het mogelijk is om de Speedster voor bepaalde periodes/dagen te verzekeren ipv van het hele jaar.
Onze auto's zijn verzekerd bij een online verzekeraar en bij deze is er de mogelijkheid om de verzekering direct te starten en stop te zetten. Helaas verzekerd deze verzekering niet de Speedster. Ik vroeg me af of ook zoiets beschikbaar is voor dit soort auto's.
Bvd.
ik ben nieuw hier en ben me langzaam aan't orienteren voor een Speedster die ik binnen een jaar wil aanschaffen.
We hebben thuis al 2 auto en de Speedster zal hoofdzakelijk voor zaterdagritjes, trackdays en cursussen gebruikt worden.
Vandaar dat ik me afvroeg of het mogelijk is om de Speedster voor bepaalde periodes/dagen te verzekeren ipv van het hele jaar.
Onze auto's zijn verzekerd bij een online verzekeraar en bij deze is er de mogelijkheid om de verzekering direct te starten en stop te zetten. Helaas verzekerd deze verzekering niet de Speedster. Ik vroeg me af of ook zoiets beschikbaar is voor dit soort auto's.
Bvd.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Iig altijd allrisk verzekeren. Losse dagen verzekeren kost een hoop. 1 Dag is dan vaak duurder dan een heel jaar volledige circuitdekking via Fortis ASR, al hebben deze wel voorwaarden mbt de dekking.
Gok dat je met ongeveer 700 per jaar volledig voor straat en circuit verzekerd bent incl. no-claim bescherming.
Gok dat je met ongeveer 700 per jaar volledig voor straat en circuit verzekerd bent incl. no-claim bescherming.
Caterham => Britse degelijkheid...
-
- Nieuw lid
Ik had idd al wat rondgelezen hier op 't forum en all-risk zal het zowieso worden.
Mbt tot mijn initiele vraag: ik bedoel dan niet echt losse dagen verzekeren, maar bijv. dat wanneer ik morgen naar "the green hell" ga, dat ik vanavond via de site van de online verzekeraar de verzekering start. Wanneer ik 's avond (heelhuids
) ben thuisgekomen dat ik de verzekering weer stopzet via de site.
Mbt tot mijn initiele vraag: ik bedoel dan niet echt losse dagen verzekeren, maar bijv. dat wanneer ik morgen naar "the green hell" ga, dat ik vanavond via de site van de online verzekeraar de verzekering start. Wanneer ik 's avond (heelhuids

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
-
- Nieuw lid
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
-
- Nieuw lid
Als ze een beetje van sportieve auto's houdt, moet je op een zonnige dag met het kappie open een proefritje met haar maken. Kans is groot dat ze verder geen redenen meer nodig heeft.thewongandonly schreef:Ok, duidelijk, zal lastig worden. Ik moet redenen zien te vinden om mijn vrouw te overtuigen.

Hier heeft het in ieder geval gewerkt...

Succes.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Verhaal komt me bekend voor ... vrouwke trachten te overtuigen ...
is me wel gelukt ... aankoop speedster kwam er ...
bij ons wel 2 kinderen waarvan er nu één zelf al met de auto (VW New Beetle 1.9 Tdi) rijdt, andere rijdt met bromfiets ... speedster in 2006 omgeruild voor VW Golf TDi, goede wagen die ons gezin al diensten bewees ...
maar om lang verhaal kort te houden ...heb nog alle dagen spijt dat speedster er niet meer is omdat ik nu toch vaak alleen of max met 2 in wagen zit ...
Je bent voor de speedster of je bent er niet voor ... bij degenen die ervoor zijn blijft dat gevoel denk ik eeuwig ...degenen die er niet of minder voor zijn en die je moet overtuigen gaan na verloop van tijd SPIJTIG GENOEG enkel de nadelen van de speedster zien ... en dat leidt dan soms tot verkoop ...
btw vrouwke rijdt nu cabrio in VW Beetle 1.9 Tdi
(niet te verwarren met Beetle van de zoon)
Ik kijk uit naar het vervolg van je verhaal ...kan je je vrouwke overtuigen
succes ...
is me wel gelukt ... aankoop speedster kwam er ...
bij ons wel 2 kinderen waarvan er nu één zelf al met de auto (VW New Beetle 1.9 Tdi) rijdt, andere rijdt met bromfiets ... speedster in 2006 omgeruild voor VW Golf TDi, goede wagen die ons gezin al diensten bewees ...
maar om lang verhaal kort te houden ...heb nog alle dagen spijt dat speedster er niet meer is omdat ik nu toch vaak alleen of max met 2 in wagen zit ...
Je bent voor de speedster of je bent er niet voor ... bij degenen die ervoor zijn blijft dat gevoel denk ik eeuwig ...degenen die er niet of minder voor zijn en die je moet overtuigen gaan na verloop van tijd SPIJTIG GENOEG enkel de nadelen van de speedster zien ... en dat leidt dan soms tot verkoop ...
btw vrouwke rijdt nu cabrio in VW Beetle 1.9 Tdi

Ik kijk uit naar het vervolg van je verhaal ...kan je je vrouwke overtuigen

1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
oeps vorig bericht 2x geplaatst ...

dan maar snel even de Beetle Cabrio ... wagen naar het hart van mijn vrouwke, best ook niet aan jouw vrouwke tonen ...
Knap baksken ...ook getuned tot 144 Pk door vorige eigenaar ...
maar blijf de sportieve cockpit van silverwing, het cartgevoel en ... missen

dan maar snel even de Beetle Cabrio ... wagen naar het hart van mijn vrouwke, best ook niet aan jouw vrouwke tonen ...
Knap baksken ...ook getuned tot 144 Pk door vorige eigenaar ...
maar blijf de sportieve cockpit van silverwing, het cartgevoel en ... missen
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
-
- Nieuw lid
Leuke Kever!
Gelukkig is mijn vrouw de beroerdste niet.
This alleen dat we ook pas getrouwd zijn (9 juni '09), een half jaar geleden een 147 heb aangeschaft en we waarschijnlijk volgend jaar of in 2011 kinderen willen (147 zal dan ook worden ingeruild voor een 159).
Dusssss..... prioriteiten stellen.
Ik ben pas 27 dus heb nog voldoende tijd om te sparen (maar ik zie de Speedster ook als goede investering). Ik kan mezelf echter niet in de hand houden om oa dit forum door te lezen en op gaspedaal/autoscout etc te kijken
Ah ja.... goede voorbereiding is het halve werk zullen we maar zeggen.
Gelukkig is mijn vrouw de beroerdste niet.

Dusssss..... prioriteiten stellen.
Ik ben pas 27 dus heb nog voldoende tijd om te sparen (maar ik zie de Speedster ook als goede investering). Ik kan mezelf echter niet in de hand houden om oa dit forum door te lezen en op gaspedaal/autoscout etc te kijken

Ah ja.... goede voorbereiding is het halve werk zullen we maar zeggen.