Ik ga voor vertrek tanken.
Beste Erik,ErikS schreef:Helaas zit er een hoogte/breedte limiet op de foto's, en ik heb ze alleen in 1000x750 of 3504x2336. Ik vind het overbodig om ze dan nog weer apart te verkleinen naar de juiste maten want, ik heb daar geen batch voor..
Inderdaad, zolang je maar niet voor het standaard cameraatje kiest.allen schreef:Overigens kun je met een compact wel degelijk goed met scherpte / diepte werken. Dat terzijde.
Irfanview is your friendErikS schreef:Helaas zit er een hoogte/breedte limiet op de foto's, en ik heb ze alleen in 1000x750 of 3504x2336. Ik vind het overbodig om ze dan nog weer apart te verkleinen naar de juiste maten want, ik heb daar geen batch voor..
nou daar heb je ook niets aan gemist er waren zondag wel...2speedsters!! (bassie en mezelf)en een lotus elise! (elise) waaw wat een opkomst. maar goed het zal wel aan het weer gelegen hebben.allen schreef:Ben morgen ff in waalwijk en ga 99% zeker door naar cpz. Geen soesterberg voor mij deze maand.
Dat kwam omdat iedereen in Zaandam was, voor de autogespot tour...metallic schreef:nou daar heb je ook niets aan gemist er waren zondag wel...2speedsters!! (bassie en mezelf)en een lotus elise! (elise) waaw wat een opkomst. maar goed het zal wel aan het weer gelegen hebben.allen schreef:Ben morgen ff in waalwijk en ga 99% zeker door naar cpz. Geen soesterberg voor mij deze maand.
ging zelf zondag effe rijden met dakkie open en volop zon.
bij zeist echter ging het mis.in ene een pak regen niet te kort.
bij afslag soesterberg gelijk gestopt voor ut dakkie maar ja het ging zo tekeer de boel was al zeiknat incl. de hond. ramen daarna beslagen enz.![]()
in ieder geval toch een gezellige middag gehad met bassie en elise hadden nog niet eerder kennis gemaakt met elkaar. weten we van elkaar tenminste weer wie er achter de namen schuilgaan.
bleek dus een plaatselijke bui want terug kon er weer open gereden worden en thuis had het totaal niet geregend.![]()
groet nico