Nordschleife/Nürburgring
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Het is erg leuk om een keer mee te maken. Ik heb redelijk verkennend (lees: rustig) een rondje gereden. Zelf wat mensen ingehaald en ik ben een aantal keren ingehaald. Wanneer je een sneller coureur aan ziet komen (de rode Dodge dus niet, die is er gewoon opeens!!
) en met je knipperlicht seint dat ze er langs kunnen, wordt je meestal bedankt. Ik heb niemand asociaal zien rijden.
We zijn nu op een maandag middag geweest, schijnbaar redelijk rustig, waardoor je je vooral op het cirquit kon concentreren ipv. op het overige verkeer. Ik ga volgende keer weer mee!!
Bythaway, bedankt Maik, dat ik een rondje mee kon rijden... nu moet ik ook Nitrons hebben!
Bij de rit met Jans, heeft de indruk van het vermogen die van de wegligging met Nitrons een beetje overschaduwd

We zijn nu op een maandag middag geweest, schijnbaar redelijk rustig, waardoor je je vooral op het cirquit kon concentreren ipv. op het overige verkeer. Ik ga volgende keer weer mee!!
Bythaway, bedankt Maik, dat ik een rondje mee kon rijden... nu moet ik ook Nitrons hebben!

Bij de rit met Jans, heeft de indruk van het vermogen die van de wegligging met Nitrons een beetje overschaduwd

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Die Nitrons had je al lang moeten hebben Dom
Hier nog meer foto's!
http://dennis.core-lan.nl/fotos.php?alb ... ing%201024
Het begint er eindelijk op te lijken met de foto's
Als je een foto in het groot wilt hebben, mail dan Dennis (de jongen die met z'n PDA rondjes zat te loggen:
dennis at core-lan punt nl

Hier nog meer foto's!
http://dennis.core-lan.nl/fotos.php?alb ... ing%201024
Het begint er eindelijk op te lijken met de foto's

Als je een foto in het groot wilt hebben, mail dan Dennis (de jongen die met z'n PDA rondjes zat te loggen:
dennis at core-lan punt nl

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ik heb nog wat zitten rommelen met de GPS data. Je kan daarmee op magnalox.net leuke dingen doen, en uiteindelijk via google earth visualiseren.
Ik kon nu ook mijn echte tijd achterhalen van het ene rondje dat gelogd is door Dennis, en ik kom uit op 9min9s
. In mei scheelde het 20s als ik alleen of met passagier in de auto zat, dus ik kan misschien al onder de 9min komen. Ik ben tevreden.
Hier een kiekje van google earth met mijn rondje erbij, compleet met snelheden.
Ik kon nu ook mijn echte tijd achterhalen van het ene rondje dat gelogd is door Dennis, en ik kom uit op 9min9s

Hier een kiekje van google earth met mijn rondje erbij, compleet met snelheden.
- Bijlagen
-
- GE-BTG-3D.JPG (89.36 KiB) 10942 keer bekeken
-
- GE-BTG.JPG (79.94 KiB) 10945 keer bekeken

- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- linne150
Rik,ik heb je blauwe kogel gezien vandaagRikster schreef:Vandaag één rondje gedaan in 7min rond, wat stiekem toch nog behoorlijk veel moeite koste met de heli

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Huh? Heb je helemaal niet gezien?!linne150 schreef:Rik,ik heb je blauwe kogel gezien vandaagRikster schreef:Vandaag één rondje gedaan in 7min rond, wat stiekem toch nog behoorlijk veel moeite koste met de heliPotverdomme wat zijn die louvre deuren mooi in je voorschermen
![]()
DAT bedoel ik nou bij v.d.Kooi .Zo netjes en precies.Is wel de stoerste Speedster van dit moment
Caterham => Britse degelijkheid...
Thnxlinne150 schreef:Rik,ik heb je blauwe kogel gezien vandaagPotverdomme wat zijn die louvre deuren mooi in je voorschermen
![]()
DAT bedoel ik nou bij v.d.Kooi .Zo netjes en precies.Is wel de stoerste Speedster van dit moment

Geen filmpje helaas... misschien een volgende keerRallye schreef:Filmpje![]()
Zou wel mooi zijn!

- linne150
allen schreef:Huh? Heb je helemaal niet gezien?!linne150 schreef:Rik,ik heb je blauwe kogel gezien vandaagRikster schreef:Vandaag één rondje gedaan in 7min rond, wat stiekem toch nog behoorlijk veel moeite koste met de heliPotverdomme wat zijn die louvre deuren mooi in je voorschermen
![]()
Heb op de hoek staan wachten tot je weg was

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.