Victoria Koblenko verliefd op Opel Speedster

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
speedyfan
Actief lid

Victoria Koblenko verliefd op Opel Speedster

Bericht door speedyfan »

zoals jullie misschien weten, zal Victoria Koblenko (onder meer bekend van 'Goede Tijden, Slechte Tijden') zich het komende jaar inzetten als ambassadeur voor het merk Opel. Opel was op zoek naar mogelijkheden om het merk een jeugdiger elan te geven en dat sloot naadloos aan bij Victoria's enthousiasme over de Opel Speedster. volgens eigen zeggen raakte ze op gegeven moment zelfs verliefd op deze supersportieve roadster. helaas bleek deze inmiddels niet meer leverbaar te zijn :cry: waardoor ze genoodzaakt was op zoek te gaan naar een ander sportief Opel model. vandaar dat de 24-jarige actrice vanaf heden beschikt over een van de jongste telgen van Opel...de Tigra TwinTop.

om eerlijk te zijn had ik haar toch liever in die Opel Speedster zien rijden :wink:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

haha, wat grappig.
In december of januari was ik nog bij de opel dealer in Leiden om even mijn koelvloeistof te laten checken, toen vroeg de verkoper of ik misschien van plan was om mijn speedster te verkopen... Victoria was namelijk langsgeweest en kon inderdaad geen CALYPSO RODE meer krijgen! :)
Ik heb wel mijn nummer gegeven aan de verkoper dat ze mij maar eens moest bellen.... alleen nog niets gehoord :(

Misschien moeten we haar maar eens benaderen om uit te nodigen voor een volgende meeting! Ambassadeur van de SPEEDSTERCLUB ziet ze vast wel zitten, en ik haar wel (*kijkt over zijn schouder om zeker te zijn dat zijn vriendin niet meekijkt*) :wink:

M
Afbeelding
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door linne150 »

Maik, Je hebt geen schijn van kans!!!!!!! IK heb je PETJUH en een rode SPEEDSTER . vergeet de spatie :lol: :lol: :lol: lachen man Wilbert
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Maik schreef:haha, wat grappig.
In december of januari was ik nog bij de opel dealer in Leiden om even mijn koelvloeistof te laten checken, toen vroeg de verkoper of ik misschien van plan was om mijn speedster te verkopen... Victoria was namelijk langsgeweest en kon inderdaad geen CALYPSO RODE meer krijgen! :)

M
Zit goed in elkaar die Opel organisatie, toen ik eind maart de dealer in Hilversum belde wist hij nog een gloednieuwe calypsorode te staan voor € 32.500,-
Maik

Bericht door Maik »

@ Marcel: kom je daar nu pas achter? :wink:

Stephan dacht ook dat hij 1 van de laatste speedsters had gekocht (in november al), maar dat schijnt dus ook lariekoek geweest te zijn, of die opel-jojo die jou dat verhaal heeft verteld zat weer wat te verzinnen natuurlijk... we zullen het nooit weten, een ZOOITJE is het er :?

M.
Afbeelding
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Maik schreef:@ Marcel: kom je daar nu pas achter? :wink:

Stephan dacht ook dat hij 1 van de laatste speedsters had gekocht (in november al), maar dat schijnt dus ook lariekoek geweest te zijn, of die opel-jojo die jou dat verhaal heeft verteld zat weer wat te verzinnen natuurlijk... we zullen het nooit weten, een ZOOITJE is het er :?

M.
Hahaha het is ook niet voor niks dat ik jaren geleden na een Corsa GSi en een Tigra gezegd had voor mij geen Opel meer...... :roll:

Toen ik net de speedster had werd ik hier dus ernstig mee gepest op mijn werk, door de Opel rijders die ik daarvoor altijd zat te pesten :oops: maarja .........Opel of geen Opel de speedster vergeef ik graag meer dan een normale auto ;)
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

petjuh Maik

Bericht door linne150 »

Beste Vrienden Maik heeft zijn Petjuh terug. Een roerend weerzien het huilen stond hem nader dan het lachen.Je ziet maar SPEEDSTER rijder klein hartje.Bai de wee,Maik is gereed voor een kleine beurt,mag ook een GROTE zijn :P En ik? ik ga op zoek naar mijn eigen mooie petjuh. :cry: idee??????vr.gr.linne 150
Maik

Bericht door Maik »

Hey Wilbert!
Bedankt voor het oppassen op mijn mooie petjuh. Maar wat ik niet fijn vind is om wat ik jou in vertrouwen allemaal gezegd heb hier zomaar op het forum te spuien :o
Door deze aktie ben je gewist van de lijst van potentiele kandidaten voor een dagje Nurburgring deze zomer, tis jammer, maar wie niet luisteren wilt.......... :P

M.
Afbeelding
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap hier helemaal NIKS van :roll:
Maik

Bericht door Maik »

Houden zo Marcel! :wink:

Ik was gisteren weer even bij Wilbert langsgegaan om mijn petje op te halen die ik de week daarvoor bij hem vergeten was... De 2de mini-mini-meeting alweer! :)
Wilbert z'n nieuwe leer/alcantara interieur ziet er trouwens super uit!! :)
We wachten op de foto's :wink:

M.
Afbeelding
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Maik schreef:Houden zo Marcel! :wink:

Ik was gisteren weer even bij Wilbert langsgegaan om mijn petje op te halen die ik de week daarvoor bij hem vergeten was... De 2de mini-mini-meeting alweer! :)
Wilbert z'n nieuwe leer/alcantara interieur ziet er trouwens super uit!! :)
We wachten op de foto's :wink:

M.
Oooooo dacht al dat je een TOE-PETJE had :wink:

Die foto's - DAT ZAL WEL EENS TIJD WORDEN !!!
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Oke :lol:

Het is gelukt 8)

jans
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Oke :lol:

Het is gelukt 8)