zoals jullie misschien weten, zal Victoria Koblenko (onder meer bekend van 'Goede Tijden, Slechte Tijden') zich het komende jaar inzetten als ambassadeur voor het merk Opel. Opel was op zoek naar mogelijkheden om het merk een jeugdiger elan te geven en dat sloot naadloos aan bij Victoria's enthousiasme over de Opel Speedster. volgens eigen zeggen raakte ze op gegeven moment zelfs verliefd op deze supersportieve roadster. helaas bleek deze inmiddels niet meer leverbaar te zijn waardoor ze genoodzaakt was op zoek te gaan naar een ander sportief Opel model. vandaar dat de 24-jarige actrice vanaf heden beschikt over een van de jongste telgen van Opel...de Tigra TwinTop.
om eerlijk te zijn had ik haar toch liever in die Opel Speedster zien rijden
haha, wat grappig.
In december of januari was ik nog bij de opel dealer in Leiden om even mijn koelvloeistof te laten checken, toen vroeg de verkoper of ik misschien van plan was om mijn speedster te verkopen... Victoria was namelijk langsgeweest en kon inderdaad geen CALYPSO RODE meer krijgen!
Ik heb wel mijn nummer gegeven aan de verkoper dat ze mij maar eens moest bellen.... alleen nog niets gehoord
Misschien moeten we haar maar eens benaderen om uit te nodigen voor een volgende meeting! Ambassadeur van de SPEEDSTERCLUB ziet ze vast wel zitten, en ik haar wel (*kijkt over zijn schouder om zeker te zijn dat zijn vriendin niet meekijkt*)
Maik schreef:haha, wat grappig.
In december of januari was ik nog bij de opel dealer in Leiden om even mijn koelvloeistof te laten checken, toen vroeg de verkoper of ik misschien van plan was om mijn speedster te verkopen... Victoria was namelijk langsgeweest en kon inderdaad geen CALYPSO RODE meer krijgen!
M
Zit goed in elkaar die Opel organisatie, toen ik eind maart de dealer in Hilversum belde wist hij nog een gloednieuwe calypsorode te staan voor € 32.500,-
Stephan dacht ook dat hij 1 van de laatste speedsters had gekocht (in november al), maar dat schijnt dus ook lariekoek geweest te zijn, of die opel-jojo die jou dat verhaal heeft verteld zat weer wat te verzinnen natuurlijk... we zullen het nooit weten, een ZOOITJE is het er
Stephan dacht ook dat hij 1 van de laatste speedsters had gekocht (in november al), maar dat schijnt dus ook lariekoek geweest te zijn, of die opel-jojo die jou dat verhaal heeft verteld zat weer wat te verzinnen natuurlijk... we zullen het nooit weten, een ZOOITJE is het er
M.
Hahaha het is ook niet voor niks dat ik jaren geleden na een Corsa GSi en een Tigra gezegd had voor mij geen Opel meer......
Toen ik net de speedster had werd ik hier dus ernstig mee gepest op mijn werk, door de Opel rijders die ik daarvoor altijd zat te pesten maarja .........Opel of geen Opel de speedster vergeef ik graag meer dan een normale auto
Beste Vrienden Maik heeft zijn Petjuh terug. Een roerend weerzien het huilen stond hem nader dan het lachen.Je ziet maar SPEEDSTER rijder klein hartje.Bai de wee,Maik is gereed voor een kleine beurt,mag ook een GROTE zijn En ik? ik ga op zoek naar mijn eigen mooie petjuh. idee??????vr.gr.linne 150
Hey Wilbert!
Bedankt voor het oppassen op mijn mooie petjuh. Maar wat ik niet fijn vind is om wat ik jou in vertrouwen allemaal gezegd heb hier zomaar op het forum te spuien
Door deze aktie ben je gewist van de lijst van potentiele kandidaten voor een dagje Nurburgring deze zomer, tis jammer, maar wie niet luisteren wilt..........
Ik was gisteren weer even bij Wilbert langsgegaan om mijn petje op te halen die ik de week daarvoor bij hem vergeten was... De 2de mini-mini-meeting alweer!
Wilbert z'n nieuwe leer/alcantara interieur ziet er trouwens super uit!!
We wachten op de foto's
Ik was gisteren weer even bij Wilbert langsgegaan om mijn petje op te halen die ik de week daarvoor bij hem vergeten was... De 2de mini-mini-meeting alweer!
Wilbert z'n nieuwe leer/alcantara interieur ziet er trouwens super uit!!
We wachten op de foto's