We worden gespot !
- 911Speedster
- Actief lid
Jammer dat ik de eerdere commentaren niet heb gezien, altijd leuk om die te lezen.Smiley schreef:@12Esc; grappig, dat topic is compleet gecleaned.
Die fotograaf werdt afgefakkeld tot zijn onderknieen voor die foto's.
Bij de MM voor de ipod mania deze week?
Ik was bij MM omdat mijn fototoestel er op vakantie ineens mee ophield. Kijken bij MM, kopen via internet...
(aanrader trouwens: Panasonic DMC-TZ7, kan ook HD video opnemen en daarbij is zelfs de 12x optische zoom te gebruiken).
dan was het waarschijnlijk jou die ik deze week heb zien rijden in hoogstraten?911Speedster schreef:Hoi, deze morgen een rode Speedster tegen gekomen in Oud-Turnhout!
Is dat iemand van het forum?
Deze rode Speedster hab ik al vaker door OT zien rijden.
Ik ben zelf sinds kort de eigenaar van een zwarte Speedster 2.2
Zie enkele posts terug
dank je, die velgen zwart maken lijkt me ook mooi bij een grijze speedster. Maar om er dan een blauwe rand op te zetten? Dank dat dat alleen mooi is bij een blauwe auto of waar veel blauwe accenten op zitten.Bon_Jovi schreef:nee, een club brugge petje zeg maar![]()
kwou zo 1 kopen van de speedsterclub maar ze zijn blijkbaar uitverkocht en er worden geen meer gemaakt.
Mss dat ik zo eens 1 haal van Lotus Sport.
Mooie wagen btw, mss ook iets voor mij de velgen zwart met een blauwe bandje rond
Ik was ook al wezen kijken voor een bijpassende pet. Lijkt me wel wat om in het speedster schrift en het logo van de speedster (countour van de auto) een blauw petje te hebben.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Dit is inderdaad de europa-blauwe kleur. Je wilt er toch 2 witte strepen op hebben? lijkt me heel gaaf staan. Zelf zou ik meer voor mat-zwarte strepen gaan. Zeker als je zwarte velgen etc hebt.Oblivion schreef:Is dit Europa-blauw?! Absoluut mijn favoriet onder de speedsters, echt een mean machine met een dark uiterlijk.martinb schreef: zie ook: http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009112414
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
- 911Speedster
- Actief lid
OK nu breng je me heftig aan het twijfelenmartinb schreef:Dit is inderdaad de europa-blauwe kleur. Je wilt er toch 2 witte strepen op hebben? lijkt me heel gaaf staan. Zelf zou ik meer voor mat-zwarte strepen gaan. Zeker als je zwarte velgen etc hebt.Oblivion schreef:Is dit Europa-blauw?! Absoluut mijn favoriet onder de speedsters, echt een mean machine met een dark uiterlijk.martinb schreef: zie ook: http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009112414

Ik ben er nog niet 100% aan uit wat ik precies ga doen, even laten bezinken en dan de definitieve doorslag geven binnen +-2 weken.
Ik heb mezelf al heftig moeten overhalen om van zilver naar blauw over te stappen zonder dat ik van dat grijs heb mogen genieten...
Van vrienden krijg ik te horen "strepen bah dat zou ik niet doen, dat is bijna een Dodge Viper dan" waarop ik antwoord: daar noem je net mijn droomauto op.
dank je, die velgen zwart maken lijkt me ook mooi bij een grijze speedster. Maar om er dan een blauwe rand op te zetten? Dank dat dat alleen mooi is bij een blauwe auto of waar veel blauwe accenten op zitten.
ik heb wel enkele blauwe accenten momenteel (blauwe gordelhoes van sparco, donkerblauwe softtop en zetels.
Maar dat is meer interieur idd