http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1131195
Klein probleempje met de lotus...
Dit is dus typisch het gevolg van werken aan een Lotus/Speedster i.c.m. ondeskundigheid. Iemand die zich een beetje in de auto zou hebben verdiept had dit wel aan zien komen. Maakt het natuurlijk niet minder zuur als je dit overkomt... Deze foto heb ik volgens mij al vaker langs zien komen.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Ik ben al bang om mijn auto naar de keuring te brengen...
Ik heb al vele verhalen over roekeloze garagisten gehoord die even de auto willen uittesten terwijl ze naar keuring rijden... vervolgens liggen ze in de gracht.
Een 2de speedsterongeval overleef ik niet. Ik ga duidelijk aangeven dat het een uitbreekmonster is (zelf helaas ondervonden) en dat ze niet harder mogen dan 50km/u :p.
Dit is natuurlijk iets totaal anders, dit had absoluut NIET mogen gebeuren met wat deskundigheid. Zoiets zie je toch vooraf aankomen?
Ik heb al vele verhalen over roekeloze garagisten gehoord die even de auto willen uittesten terwijl ze naar keuring rijden... vervolgens liggen ze in de gracht.
Een 2de speedsterongeval overleef ik niet. Ik ga duidelijk aangeven dat het een uitbreekmonster is (zelf helaas ondervonden) en dat ze niet harder mogen dan 50km/u :p.
Dit is natuurlijk iets totaal anders, dit had absoluut NIET mogen gebeuren met wat deskundigheid. Zoiets zie je toch vooraf aankomen?
Bij mij was het toch zéér snel gebeurd. Ik zie het nog steeds als een flashback voor ogen, ondertussen bekijk ik het wel als s'werelds meest veradelijke bocht met een curve van 90 graden alloewel je 60% zou verwachten. Elke keer ik nu door dezelfde bocht rij is het tegen 10km/u :p.Ik rij wel nog vrij rustig. Wel eens goed doorgeven natuurlijk als het rode licht op groen springt maar voor de rest (bochten) 'rustig'. Zeker bij nat weer.
erg pijnlijk, maar gelukkig wil goodyear de auto helemaal laten herstellen. Als ze maar niet op iedere pond gaan beknibbelen. Maar het is wel een manier om in de spotlights te komen.
(dus speedsterrijders, kom je niet op autogepost, al heb je de auto al tig jaar, ga naar een beun en gegarandeerd kom je in de headlights te staan).
(dus speedsterrijders, kom je niet op autogepost, al heb je de auto al tig jaar, ga naar een beun en gegarandeerd kom je in de headlights te staan).
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2038
- Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Laat jij altijd de garage met je wagen naar de keuring rijden? Of is dat in Nederland verplicht?Oblivion schreef:Ik ben al bang om mijn auto naar de keuring te brengen...
Ik heb al vele verhalen over roekeloze garagisten gehoord die even de auto willen uittesten terwijl ze naar keuring rijden... vervolgens liggen ze in de gracht.
Een 2de speedsterongeval overleef ik niet. Ik ga duidelijk aangeven dat het een uitbreekmonster is (zelf helaas ondervonden) en dat ze niet harder mogen dan 50km/u :p.
Ik rij namelijk altijd zelf. En als ik al mijn Speedster voor onderhoud bij de garage moet achterlaten, noteer ik de km-stand op de opdrachtbon en geef ze verbod met mijn wagen te rijden.
A thing of beauty is a joy forever!
Oblivion was toch belg dacht ikPipo schreef:Laat jij altijd de garage met je wagen naar de keuring rijden? Of is dat in Nederland verplicht?Oblivion schreef:Ik ben al bang om mijn auto naar de keuring te brengen...
Ik heb al vele verhalen over roekeloze garagisten gehoord die even de auto willen uittesten terwijl ze naar keuring rijden... vervolgens liggen ze in de gracht.
Een 2de speedsterongeval overleef ik niet. Ik ga duidelijk aangeven dat het een uitbreekmonster is (zelf helaas ondervonden) en dat ze niet harder mogen dan 50km/u :p.
Ik rij namelijk altijd zelf. En als ik al mijn Speedster voor onderhoud bij de garage moet achterlaten, noteer ik de km-stand op de opdrachtbon en geef ze verbod met mijn wagen te rijden.

Ik zit in een uitzonderlijke situatie. Mijn ongeval is gebeurd tijdens het importeren daardoor is de keuring net niet gelukt en heb ik dus geen nummerplaten. Daardoor moet een handelaar/garagist naar de keuring gaan.Pipo schreef:Laat jij altijd de garage met je wagen naar de keuring rijden? Of is dat in Nederland verplicht?
Ik rij namelijk altijd zelf. En als ik al mijn Speedster voor onderhoud bij de garage moet achterlaten, noteer ik de km-stand op de opdrachtbon en geef ze verbod met mijn wagen te rijden.