update autogespot.com zondag 28juni
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
update autogespot
Thanks voor de tip Smily. Foto's zijn mooi geworden en leuk artikeltje erbij.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Beste eigenaren,
Ik heb het erg naar mijn zin gehad de 28e, was een mooie dag en heb genoten van de wagens. Het stuk dat ik getikt heb staat al op Autogespot inderdaad en hier kunnen jullie mijn deel van de foto's terug vinden.
http://www.bartwillemstein.nl/speedsters/speedsters.zip
Ik hoop dat jullie een beetje tevreden zijn met het resultaat.
Hopelijk tot ziens en bedankt Geoff voor het organiseren!
Groetjes,
Bart
Ik heb het erg naar mijn zin gehad de 28e, was een mooie dag en heb genoten van de wagens. Het stuk dat ik getikt heb staat al op Autogespot inderdaad en hier kunnen jullie mijn deel van de foto's terug vinden.
Groetjes,
Bart
- S. Gonzales
update autogespot
Super tevreden Bart! Jouw website ziet er ook heel stijlvol uit, mijn complimenten.BartW schreef:Beste eigenaren,
Groetjes,
Bart
Hopelijk zijn de herkansingen ook goed afgelopen?
A je to!
- Manta79
Hey !
Ik heb een snelheidovertreding van 14:50 uur op de Vincent van Goghweg in Zaandam, aangezien we samen terugreden, ben ik benieuwd of jullie er ook 1 hebben ? of reden we toen al niet meer samen ?
63km/uur... 46 euro
Overigens een soort van "jubileum", dit is bekeuring nummer 40 ! in 19 jaar autorijden.
Ries
Ik heb een snelheidovertreding van 14:50 uur op de Vincent van Goghweg in Zaandam, aangezien we samen terugreden, ben ik benieuwd of jullie er ook 1 hebben ? of reden we toen al niet meer samen ?
63km/uur... 46 euro
Overigens een soort van "jubileum", dit is bekeuring nummer 40 ! in 19 jaar autorijden.
Ries
Laatst gewijzigd door Manta79 op 16 jul 2009 19:23, 2 keer totaal gewijzigd.
"A je to !" #0047
-
- Actief lid
Ja hoor!!Manta79 schreef:Hey !
Ik heb een snelheidovertreding van 14:50 uur in Zaandam, aangezien we samen terugreden, ben ik benieuwd of jullie er ook 1 hebben ? of reden we toen al niet meer samen ?
63km/uur... 46 euro
Ries

Bij ons was het ook weer raak. Alleen hebben wij iets meer "geluk" gehad.
58 km/h --> gecorrigeerd 55 km/h --> 24 euro.
Bij ons was het om 15:07 uur. Dus volgens ons nadat we afscheid van elkaar genomen hadden.
We houden maar niet bij hoeveelste dit voor ons is

Spiky

- Manta79
@Spiky, gefeliciteerd
We hebben nu een zelfde kontje op de Speedster, mijn emblemen (50 euro !
) zijn binnen en zitten er weer op !
Paar dagen bij elkaar gesleuteld, linksachter motorsteun, versnellingbak olie vervangen, motorolie 5W30 Elf Excellium GM synthetisch, oliefilter, orgineel luchtfilter met nieuw filter weer terug, nieuwe emblemen, nieuw hitteschild uitlaatbocht, remschijven, blokken, remolie, nieuw expansievat... zo kan ie wel weer even.

We hebben nu een zelfde kontje op de Speedster, mijn emblemen (50 euro !

Paar dagen bij elkaar gesleuteld, linksachter motorsteun, versnellingbak olie vervangen, motorolie 5W30 Elf Excellium GM synthetisch, oliefilter, orgineel luchtfilter met nieuw filter weer terug, nieuwe emblemen, nieuw hitteschild uitlaatbocht, remschijven, blokken, remolie, nieuw expansievat... zo kan ie wel weer even.
"A je to !" #0047
Nou, je bent flink bezig geweest.Manta79 schreef:@Spiky, gefeliciteerd![]()
We hebben nu een zelfde kontje op de Speedster, mijn emblemen (50 euro !) zijn binnen en zitten er weer op !
Denk dat je de eerste bent die z'n Speedster rebadged heeft in plaats van debadged!!
Spiky