De bus uit de Speedster van Marco heeft een half bekertje "volgepiest" en hield er vervolgens mee op.
De bus uit mijn Speedster kwam iets verder; een bekertje met een kop erop en toen hield 'ie er ook mee op.
We hebben nu beide een setje met "slijm" in de Speedsters. Deze wordt met een compressortje geleverd. Of het beter werkt weten we niet, maar als het goed is blijft je band behouden als deze lek raakt (het slijm is verwijderbaar) in tegenstelling tot bij het schuim (deze is niet verwijderbaar).
Laatst gewijzigd door PeterS op 16 sep 2011 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Dolfin Blue Opel Speedster 2.2 uit 2001 en Triumph TR6 uit 1969
Ben net terug van een paar dagen Frankrijk (met de Speedster) en had voor de zekerheid dezelfde set gekocht (€ 25,- bij Blokker). Dat geeft mij toch wat meer zekerheid in het buitenland. Weegt wel "iets" meer dan dan de spuitbus (1,65 Kg) maar dan heb je ook wat. Hopelijk heb ik het nooit nodig.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Hehe, vorige week die bus ook gebruikt toen voorband lek was, kwam niets uit bij mij... Snel naar benzinestation gelopen voor nieuwe bus en spoot mijn band op. Werkte perfect! Toen ik nadien bandenspanning wou controleren zag ik dat die bus 3bar (!!!) op de band had gezet
Goei spel dat
Weet jij wel hoe mijn lunchtrommeltje er elke keer uitziet, als ik hem uit de kofferbak pluk?
Als ik zo door blijf rijden, ziet die hele speedster er zo uit