update autogespot.com zondag 28juni
- Manta79
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Zo dat is nummer 3 !
ik heb denk ik even gas gegeven bij de flitser met mijn 63km/uur....
Ja. dat is inderdaad waar, er reed op een gegeven moment een politiebusje naast ons met lachende politiepetten.... we hadden het later nog over de kleine nummerplaten..
Ik heb op google maps gekeken en streetview, er zijn genoeg parkeerhaventjes voor mobiele flitsers op de Vincent van Goghweg in Zaandam...

Ja. dat is inderdaad waar, er reed op een gegeven moment een politiebusje naast ons met lachende politiepetten.... we hadden het later nog over de kleine nummerplaten..
Ik heb op google maps gekeken en streetview, er zijn genoeg parkeerhaventjes voor mobiele flitsers op de Vincent van Goghweg in Zaandam...
"A je to !" #0047
-
- Actief lid
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Twee opmerkingen die je leven veraangenamen:
a. beter uit je doppen kijken,
b. zie een bekeuring voor te hard rijden maar als variabele kosten.
Scheelt ergernis.
Voorts mogen ze iemand die in de bebouwde kom 2 keer in zo'n korte tijd met + 30 te hard gepakt wordt z'n rijbewijs voor 3 maanden afpakken. Racen doe je maar op het circuit.

a. beter uit je doppen kijken,
b. zie een bekeuring voor te hard rijden maar als variabele kosten.
Scheelt ergernis.

Voorts mogen ze iemand die in de bebouwde kom 2 keer in zo'n korte tijd met + 30 te hard gepakt wordt z'n rijbewijs voor 3 maanden afpakken. Racen doe je maar op het circuit.

Caterham => Britse degelijkheid...
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
@ geoffrey:
een circuituitbreiding bij ASR via quartz is ongeveer 10% extra bovenop de normale verzekering.
Schrijf je in bij LOT http://www.lotus-on-track.com en boek wat trackdays.
(De meeste circuits zijn tussen de 90 en 150 euri, om van 9 tot 5 onbeperkt gas te geven, en je bent nog voor vol verzekerd ook)
Dan heb je dat uit je systeem, en hoef je het op de openbare weg niet meer te doen.
een circuituitbreiding bij ASR via quartz is ongeveer 10% extra bovenop de normale verzekering.
(De meeste circuits zijn tussen de 90 en 150 euri, om van 9 tot 5 onbeperkt gas te geven, en je bent nog voor vol verzekerd ook)
Dan heb je dat uit je systeem, en hoef je het op de openbare weg niet meer te doen.
-
- Actief lid
- Dennizz
Dat gaat meneer de rechter niet tof vinden: jonge gast met een sportwagen die in de binnen bebouwde kom flink te hard rijdt...
Je had beter buiten de bebouwde kom kunnen worden geflitst
Ik zou je pak maar aantrekken tijdens het bezoek en je petje thuis laten
Wanneer mag je de krullenman bezoeken? Zijn de wachttijden nog zo lang?

Ik zou je pak maar aantrekken tijdens het bezoek en je petje thuis laten

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
-
- Actief lid
- linne150
Smiley schreef:@ geoffrey:
EN misschien voor een handje vol euro`s een paar race lessen nemen.Hard rijden op de openbare weg is toch anders.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.