Vaste meeting
natuurlijk heel vervelend voor je.en hoop dat het weer goed komt.Smiley schreef:Nee, ik kon er zo van weglopen.
Ik hoop alleen dat hij nog te redden is, want ik was er erg blij mee.
Heb ineens zeeen van vrije tijd, was altijd wel met dat ding bezig sinds de aanschaf
maar kom is dit niet het ricico als je op een circuit gaat rijden?

(begrijp uit je bericht dat het op het circuit is gebeurd)zo niet dan heb ik niets gezegt.
gr nico
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Het is op circuit gebeurd idd. Overigens is een ongeluk op straat eigenlijk sneller gebeurd als je je verstand gebruikt. Komt bij dat je er op straat in 9 van de 10 gevallen minder goed vanaf komt. Fouten op circuit komen vaak voor wanneer mensen toch te enthousiast worden. Geeft allemaal niet, want fouten maken we allemaal. 

Caterham => Britse degelijkheid...
-
- Actief lid
-
- Actief lid
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
@geoffrey: De rode.
http://www.autogespot.com/categorie/36/ ... peedsters/
http://www.autogespot.com/categorie/36/ ... peedsters/
Ik zal er rond 1 uur zijn. Waarschijnlijk zijn de jongens uit zaandam er dan ook al. Gonzales (net gesproken) is er in ieder geval ook rond 1 uur.metallic schreef:hoi martin hoe laat ben jij er ongeveer?martinb schreef:Het zou morgen droog blijven, dus ik ga wel even heen.
gr martin
gr nico
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
-
- Actief lid
-
- Actief lid
Het klinkt wel lullig, maar dit is het belangrijkste dat er is. De rest is maar materiaal dat gewoon te vervangen is (desnoods een andere Speedster/Lotus). Komt wel goed man! Zeker weten. Herman heeft ook geen problemen met Quartz gehad.Smiley schreef:Nee, ik kon er zo van weglopen.
Groeten,
Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI