Wie gaat er naar de meeting van 30 augustus?
Vaste meeting
heefd bij jou toch geen zin hij blijft toch zwartExmantaa schreef:Uitstekend weer en de diverse Speedy's (en een verdwaalde Elise...) eens goed in het zonnetje kunnen bekijken.![]()
Zeker voor herhaling vatbaar de 30e, en dan zal ik 'm ook eerst eens een beetje wassen...
inderdaad een leuke opkomst dit keer en even gezellig gekletst.
nog bedankt voor de ride in je geblazen speedy wat een kanon is dat geworden.ben bang dat ik nu ook besmet raak
gr nico
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Evenementen
Was zeker gezellig! (en (weer) mooi weer) + Lage Vuursche toe....mmmmmm.
@ exmanta: bruut hoor, die zwarte kogel! Het lijkt wel of de Thunderbirds er vandoor gaan als jij gas geeft.... het begint te fluiten (net alsof het theewater kookt, maar dan anders..... en weg ben je!
Geen pluimpje uit de uitlaat, niet inhouden. Super gedaan hoor!
Zou het op blauwe Speedsters ook zo goed werken?
@ exmanta: bruut hoor, die zwarte kogel! Het lijkt wel of de Thunderbirds er vandoor gaan als jij gas geeft.... het begint te fluiten (net alsof het theewater kookt, maar dan anders..... en weg ben je!
Geen pluimpje uit de uitlaat, niet inhouden. Super gedaan hoor!
Zou het op blauwe Speedsters ook zo goed werken?
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
-
geoffreyspeedster
- Actief lid
- Dennizz
Waren zeker een stuk of 7 a 8 auto`s...
Het was in ieder geval een erg gezellig theekransje. `s Avonds trok ik m`n shirt uit en zag dat ik weer behoorlijk was bijgekleurd
Het leek Tirol wel
@Yamaha/kawasaki man: ik heb aan beide zijde van de frontclam 3 gaten zitten. Deze zitten bijna in het zicht, net op/na het randje aan de voorkant/onderkant op beide zijde. Die zijn het toch?
Het was in ieder geval een erg gezellig theekransje. `s Avonds trok ik m`n shirt uit en zag dat ik weer behoorlijk was bijgekleurd
@Yamaha/kawasaki man: ik heb aan beide zijde van de frontclam 3 gaten zitten. Deze zitten bijna in het zicht, net op/na het randje aan de voorkant/onderkant op beide zijde. Die zijn het toch?
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- S. Gonzales
- Dennizz
Klopt Denniz, dat zijn ze!S. Gonzales schreef:@Yamaha/kawasaki man: ik heb aan beide zijde van de frontclam 3 gaten zitten. Deze zitten bijna in het zicht, net op/na het randje aan de voorkant/onderkant op beide zijde. Die zijn het toch?
Het paste ook weliswaar. Klusje van niets, in en uit stappen duurt langer

Als ik nitron`s heb kom ik bij m`n eigen de parkeerplaats niet meer op en het gehele dorp/gemeente
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Smiley zei:
gr,
The Duke
en.. is alles qua formaliteiten nog rond gekomen, zodat je de foto's en uitleg kan delen ?Smiley zal er niet bij zijn nee
Gezien de verzekeringsdiscussie nog moet beginnen (circuitdekking via quatrz) treed ik nog even niet in details.
Maandag as staat hij bij van der kooi voor evaluatie.
Zodra dat gedeelte rond is, komen de foto's en uitleg.
gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops