OffTopic geklets stuurwielsticker
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Lijd jij aan het RR Merlin syndroom Stephan?SteV6 schreef:Except more cubic inches BertElise schreef:Onder het motto : "There is no substitute for cubic inches"...

http://www.youtube.com/watch?v=SIj2GVfua84
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Nope, just the American heartbeatElise schreef:Lijd jij aan het RR Merlin syndroom Stephan?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=SIj2GVfua84

Allen, zo'n 2.8 V8 is ook prachtig, maar zoals ik je al eens in een ander topic heb voorgerekend kom je op een bedrag uit waarvoor je tegenwoordig ook een C6 met Z51package en handbak kan kopen. En daarvan weet je dat het heel blijft. Dat is met ombouw/opbouwprojecten altijd maar de vraag ...
SteV6
S4 Avant
- allen
- Contacteer:
Zowel die van Hans en Cor zijn motorisch niet heel gebleven. Nu jij weer.
In mijn geval zal het overigens bij dromen blijven betreffende de H1. Zelfs de H2 zie ik niet zitten. Ook dan kom ik denk ik rond de 20k in euro's uit. Dan is een tuning tot 185-200 pk op het huidige blok verstandiger.
Met de Speedster schat ik dat je rond de 6-10k ook je huidige 4 pitter atmosferisch erg leuk kunt krijgen, met behoud waarbij deze relatief betrouwbaar blijft.

In mijn geval zal het overigens bij dromen blijven betreffende de H1. Zelfs de H2 zie ik niet zitten. Ook dan kom ik denk ik rond de 20k in euro's uit. Dan is een tuning tot 185-200 pk op het huidige blok verstandiger.
Met de Speedster schat ik dat je rond de 6-10k ook je huidige 4 pitter atmosferisch erg leuk kunt krijgen, met behoud waarbij deze relatief betrouwbaar blijft.
Caterham => Britse degelijkheid...
- SteV6
Wie heeft het over "in plaats van" Allen? Die Corvette zal de taak van daily gaan overnemen van de Leon V6.
En de Z06 Vettes van Cor en Hans zijn stuk gegaan omdat de drysump onderbemeten was voor de langdurige hoge laterale G's van Spa-Francorchamps als ik me niet vergis. De huidige Vette van Cor is heel erg gaaf (!). Ik heb er een stukje in mogen sturen van hem. Die 7.0L is nu een volwaardig GT-racemotor geworden en daardoor de Z06 een uitermate bruut apparaat. Ergens tussen de 620 en 680pk volledig atmosferisch
Ook de Z06 van Gregg was een bijzondere ervaring:
http://www.youtube.com/watch?v=syWJbD1rf0Y
Met 318-319 echte kilometers per uur over de Autobahn A31
Weliswaar op de bijrijdersstoel maar toch ... Er zijn echter 2 redenen waarom ik een C6 en geen Z06 ga kopen:
Reden 1 - het dak kan niet van de Z06.
Reden 2 - een Z06 is te snel voor mij
SteV6
En de Z06 Vettes van Cor en Hans zijn stuk gegaan omdat de drysump onderbemeten was voor de langdurige hoge laterale G's van Spa-Francorchamps als ik me niet vergis. De huidige Vette van Cor is heel erg gaaf (!). Ik heb er een stukje in mogen sturen van hem. Die 7.0L is nu een volwaardig GT-racemotor geworden en daardoor de Z06 een uitermate bruut apparaat. Ergens tussen de 620 en 680pk volledig atmosferisch

Ook de Z06 van Gregg was een bijzondere ervaring:
http://www.youtube.com/watch?v=syWJbD1rf0Y
Met 318-319 echte kilometers per uur over de Autobahn A31

Reden 1 - het dak kan niet van de Z06.
Reden 2 - een Z06 is te snel voor mij

SteV6
S4 Avant
Zowel Hans als Cor vond de standaard 505 pk niet genoeg... Als je gaat tunen lever je levensduur in.allen schreef:Zowel die van Hans en Cor zijn motorisch niet heel gebleven. Nu jij weer.![]()
Jägertee
- allen
- Contacteer:
Stephan, ik weet uit betrouwbare bron dat een corvette leasen goedkoper is dan de gemiddelde A6. Dus als je er echt eentje wil kan dat best een optie zijn.
Jelle, weet niet of het met snel genoeg te maken heeft. Ik heb de sigaar echt niet 'goed' onder controle, maar ook hier begint het alweer te jeuken.
Jelle, weet niet of het met snel genoeg te maken heeft. Ik heb de sigaar echt niet 'goed' onder controle, maar ook hier begint het alweer te jeuken.

Caterham => Britse degelijkheid...