GROTE BENE TOUR
Op het oude forum waar ik zat hadden ze een goede oplossing voor de data. Selecteer 3 a 4 data, en zet ze in een poll, rolt vanzelf uit wanneer de meesten kunnen. Ik prefereer natuurlijk alleen data op zondagen, alleen ja je hoeft natuurlijk geen rekening te houden met mij! Maar gemiddeld gezien kunnen de meesten op zondag...
- Ride-aholic
- Actief lid
Hi, ik heb met Google-maps zitten plannen, maar kuststreek BeNe wordt een tikkie veel voor 1 dag. Van Oostende naar Katwijk is zo'n 300 kilometer, en 5-6 uur rijden (zo veel mogelijk langs de kust). Is de Taxandria-route geen optie? Is al bewijzerd (ANWB), en loopt door Brabant en Belgie, ongeveer 150 kilometer meen ik.
Greetz, Peter
Greetz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
andere routes perfect mogelijk ja.
Als jullie willen sprokkel ik nog wat mensen op autoforum, lotus-forum, eventueel GT forum als dat al bestaat en belg. speedster club.
Tenzij jullie het kleinschaliger willen houden en enkel speedsters.
Zodra we een datum overeenkomen natuurlijk
ik kan mss wel een professionele fotograaf regelen
Als jullie willen sprokkel ik nog wat mensen op autoforum, lotus-forum, eventueel GT forum als dat al bestaat en belg. speedster club.
Tenzij jullie het kleinschaliger willen houden en enkel speedsters.
Zodra we een datum overeenkomen natuurlijk
ik kan mss wel een professionele fotograaf regelen

- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Bij een 4-dagen toer door Normandië had ik eerst op ca 450km per dag gerekend, maar in realiteit kwamen we ook maar aan 300km per dag. Dat is echt wel een maximum als je wat stops meerekend en enkel binnenwegen volgt.Ride-aholic schreef:Hi, ik heb met Google-maps zitten plannen, maar kuststreek BeNe wordt een tikkie veel voor 1 dag. Van Oostende naar Katwijk is zo'n 300 kilometer, en 5-6 uur rijden (zo veel mogelijk langs de kust). Is de Taxandria-route geen optie? Is al bewijzerd (ANWB), en loopt door Brabant en Belgie, ongeveer 150 kilometer meen ik.
Greetz, Peter
A thing of beauty is a joy forever!
- robertsabee
- Actief lid
benetour
gaan we nog?