Racerke gespot @ bredabaan, merksem. kheb nog geclaxonneerd (met camion) en ge zag racer nog denken wa krijgt diene
Maar twas ekik dus hé (rond 16u denk ik)
Het was vanmorgen zo zonnig dat ik besloot met mijn Speedy naar het werk te gaan. Op de Antwerpse Ring rij ik naast een vrachtwagen als die plots besluit van baanvak te veranderen. Hij miste me met een paar cm omdat ik door volgas te geven nog net kon vermijden gesandwiched te worden 10 minuten later aan het rondpunt van Wommelgem hetzelfde. Een BMW plette me bijna tussen hem en de vangrail. Vol in de remmen gaan met de hand op de claxon redde me net
Niet nodig je Speedster zwart te spuiten voor Stealthlook. Ze zien je zo ook al niet rijden
Morgen neem ik mijn cruiseschip wel weer; dat is veiliger
Pipo schreef:Het was vanmorgen zo zonnig dat ik besloot met mijn Speedy naar het werk te gaan. Op de Antwerpse Ring rij ik naast een vrachtwagen als die plots besluit van baanvak te veranderen. Hij miste me met een paar cm omdat ik door volgas te geven nog net kon vermijden gesandwiched te worden 10 minuten later aan het rondpunt van Wommelgem hetzelfde. Een BMW plette me bijna tussen hem en de vangrail. Vol in de remmen gaan met de hand op de claxon redde me net
Niet nodig je Speedster zwart te spuiten voor Stealthlook. Ze zien je zo ook al niet rijden
Morgen neem ik mijn cruiseschip wel weer; dat is veiliger
dat was ik niet hoor
Kheb maar 1 keer gehad dat iemand me niet zag rijden. bij traag verkeer (file) op de e40 kwam plots iemand van de middenrijstrook naar het 1ste (waar ik reed), ik kon gelukkig nog uitwijken naar de pechstrook.