Ik ben aan het overwegen om nog wat machines aan te schaffen.
Om op deze manier T-shirts te bedrukken.
Ik heb hier even een voorbeeld gepost hoe een speedster shirt er uit zou kunnen zien. Ik maak nog wel wat meer voorbeelden.
Zijn mensen die interesse hebben in een dergelijk T-Shirt.
Prijzen zijn nog niet bekend.
Gr. Pascal
Bijlagen
Herschaalde kopie van Tieteshirt korte mouw.jpg (34.61 KiB) 12578 keer bekeken
Edjes schreef:Leuk hoor.
Beetje afhankelijk van prijs en kwaliteit, maar heb wel interesse.
Aan de kwaliteit zal het niet liggen . ik maak toch eerst wat proef shirts voor me zelf.en zal ze uitgebreid testen.
Maar jullie interesse kan mij de doen beslissen tot de aankoop van de machine.
Oei oei, de juppe willen gelijk polo`s Het is toch geen lotus forum !!!!
Moet geen probleem zijn, als de stof maar niet grof is.
Ik zal dit soort shirts ook wel testen.
Mocht je het apparaat echt gaan testen, kun je op mijn kosten wel een paar polo's aanschaffen, om te kijken of het werkt. (pm je rekening info en de kosten maar)
Zo'n jup ben ik dan ook wel weer
Leuk initiatief!
Ik ben ook voor polo's (dan maar een Lotus-jup ) enne inderdaad... Kleine kindermaatjes zou ook wel stoer zijn! Zou volgens mij wel leuke fotocompositie opleveren om ons zoontje van 3mnd in een 'custom'-Speedstershirt in de kuipstoel van de Speedster te zetten.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Rallye schreef:Leuk initiatief!
Ik ben ook voor polo's (dan maar een Lotus-jup ) enne inderdaad... Kleine kindermaatjes zou ook wel stoer zijn! Zou volgens mij wel leuke fotocompositie opleveren om ons zoontje van 3mnd in een 'custom'-Speedstershirt in de kuipstoel van de Speedster te zetten.
Pas maar op, zometeen is hij er niet meer weg te krijgen. Mijn zoontje wil de auto altijd even zien als hij thuis komt, even checken of ie er nog staat.
Uiteraard ook nog een cap met speedster, en sokken. En een vlaggetje van speedster op zijn fietsje straks (of was dit een andere toppic?)
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo