Speedster 2.2 Te Koop
Zoals altijd, het is de chauffeur die het verschil maakt. Ik zal nooit de vroemdag op zolder vergeten van enkele jaren terug. Ik stak met mijn turbokappersauto alles voorbij (behalve de spreekwoordelijke porsche GT 2 / 3 ) behalve een ford GT 40 (replica) die na rondenlang erachter te hebben gereden vd baan spinde. En zo snel ben ik zeker niet. Een beetje speedster rijdt me wel los.
Ik geloof mijn ogen niet, keer op keer opnieuw.
Ik geloof mijn ogen niet, keer op keer opnieuw.
Hopelijk geen van beiden, want als ze net zo knippen als dat ze lijnen rijden wordt het een drama met je haarKris schreef:http://www.youtube.com/watch?v=jyKoZdR1 ... re=related
Wie van de twee zou nu eigenlijk de vrouw of de kapper zijn?

- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Vernieuwend heet dat in de modeStéphane schreef:Hopelijk geen van beiden, want als ze net zo knippen als dat ze lijnen rijden wordt het een drama met je haarKris schreef:http://www.youtube.com/watch?v=jyKoZdR1 ... re=related
Wie van de twee zou nu eigenlijk de vrouw of de kapper zijn?

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
mazda, opel
mazda, opel, zundapp, je buurvrouw.
Who cares wat je berijdt?
Duh
Zolang ik maar niet hetzelfde voertuig moet rijden als marco borsato, vind ik alles met verbrandingsmotor in orde.
latorrrrrrrrrrrrrrrrr
Who cares wat je berijdt?
Duh
Zolang ik maar niet hetzelfde voertuig moet rijden als marco borsato, vind ik alles met verbrandingsmotor in orde.
latorrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik kwam hier eigenlijk mijn nog helemaal nieuwe Opel Speedster te koop zetten.
Er zijn al mensen met interesse geweest hoor.Hij staat ook te koop op autoscout.
Maar volgens mij is het nu een zeer slechte tijd. ( crisis )
Er was er daar zelfs eentje bij die de auto niet van dichtbij most bekijken.Alleen foto's.....
Zelfs geen proefrit.
Hij zou het geld storten en de auto komen halen.
Dat vond ik zo verdacht dat ik hem maar wandelen heb gestuurd.
Er zijn al mensen met interesse geweest hoor.Hij staat ook te koop op autoscout.
Er was er daar zelfs eentje bij die de auto niet van dichtbij most bekijken.Alleen foto's.....

Zelfs geen proefrit.
U kan mij mailen.Op kris.van.emmerick@telenet.be
En daar zullen we dan verder iets afspreken.
Groeten,
En daar zullen we dan verder iets afspreken.
Groeten,
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Voor hoeveel als ik mag vragen? Je mag me een PB sturen als je het hier niet wil zeggen hoor.
Want voor de mijne nog maar 1 persoon die interesse had en voor de rest niets...
Want voor de mijne nog maar 1 persoon die interesse had en voor de rest niets...
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
Jullie mogen dat gerust weten......Ik heb hem verkocht voor 19.000 euro.
Hij heeft 2 maand te koop gestaan.
Er zijn er daar veel geweest die het me lastig maakte met te zeggen...Ik geef je 14.000 euro en gedaan.....
Maar je moet gewoon volhouden.Op een keer komt er een echte liefhebber die ze naar waarde schatten en klaar is kees.
Ik heb er geen pijn van in het hart hoor.Ik was gewoon niet echt een liefhebber van de Speedster.Ik gebruikte hem elke dag.En dan heb ik toch liever iets anders.
Groeten,
Hij heeft 2 maand te koop gestaan.
Er zijn er daar veel geweest die het me lastig maakte met te zeggen...Ik geef je 14.000 euro en gedaan.....
Maar je moet gewoon volhouden.Op een keer komt er een echte liefhebber die ze naar waarde schatten en klaar is kees.
Ik heb er geen pijn van in het hart hoor.Ik was gewoon niet echt een liefhebber van de Speedster.Ik gebruikte hem elke dag.En dan heb ik toch liever iets anders.
Groeten,
Hoi Kris, lees net dat je de speedster verkocht hebt, goed dat je niet (veel) gezakt bent.Kris schreef:Ik kwam hier eigenlijk mijn nog helemaal nieuwe Opel Speedster te koop zetten.
Er was er daar zelfs eentje bij die de auto niet van dichtbij most bekijken.Alleen foto's.....![]()
Zelfs geen proefrit.
Wat betreft bovenstaande, ik heb ooit eens mijn vorige auto te koop gezet waarbij iemand ook het geld wel wilde overmaken. Na wat email contact mijn gegevens doorgegeven. Daarna kreeg ik te horen dat hij het geld via een schotse bank wilde overmaken, middels cheques. Je eigen bank zou dan de waarde van de cheques op je rekening zetten. Ik vertrouwde dit niet. En heb de cheques niet opgehaald bij het postkantoor, deze geweigerd. Wat bleek nu, als je de cheques ging verzilveren kreeg je het geld van de bank, echter na 2 weken zou blijken dat de cheques niet geldig waren en werd het geld zonder pardon teruggestort. Op deze manier zou je dus de auto en het geld kwijt zijn. Immers je gaat ervan uit dat als het geld op de rekening staat, je de auto kunt meegeven.
(dit even ter info)
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Klopt inderdaad, cheque's worden normaliter door
de bank OVG (onder gewoon voorbehoud) op je
rekening bijgeboekt. Daarna stuurt jouw bank de
cheque's naar de betrokken bank. Die kijkt of de
cheque's gedekt zijn (door voldoende saldo van de
ondertekenaar
) Zo niet krijgt jouw bank de cheque's
teruggestuurd met die vermelding en zij kunnen dan
terugboeken omdat ze onder voorbehoud hebben bijgeschreven.
Dus,... altijd oppassen met cheque's
Groeten,
Paul.
ondertekenaar

Dus,... altijd oppassen met cheque's

Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Voor dit probleem heeft Belgie de Bankcheque uitgevondenpaul schreef:Klopt inderdaad, cheque's worden normaliter door
ondertekenaar) Zo niet krijgt jouw bank de cheque's
Dus,... altijd oppassen met cheque's![]()
Groeten,
Paul.

Wordt uitgeschreven door de bank en staat op naam. Doordat de bank deze schrijft is de instelling zeker dat die persoon het geld op de rekening heeft en gaat er ook onmiddelijk af.
Een gewone cheque (bestaat die nog in Belgie?) is enkel 175€ terug te krijgen moest de persoon te weinig geld hebben.
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be