Opel Dealers ook al?????

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Opel Dealers ook al?????

Bericht door van dijk »

Ik was net aan kijken of mijn oude auto nog te koop was. en ik zag wel mijn auto maar, nu was die van de eerste eigenaar??? ik was al de tweede. En heeft die alle opties, ik heb ze nooit kunnen vinden?? En er is nooit in gerookt, toen die van mij was hing er een aardige rook geur in.
Hoe een auto toch kan veranderen in een showroom :roll:
Kijk zelf maar bij de gebruikte auto's www.fred-janssen.nl
Peugeot 406 coupe
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Re: Opel Dealers ook al?????

Bericht door Marcel »

van dijk schreef:Ik was net aan kijken of mijn oude auto nog te koop was. en ik zag wel mijn auto maar, nu was die van de eerste eigenaar??? ik was al de tweede. En heeft die alle opties, ik heb ze nooit kunnen vinden?? En er is nooit in gerookt, toen die van mij was hing er een aardige rook geur in.
Hoe een auto toch kan veranderen in een showroom :roll:
Kijk zelf maar bij de gebruikte auto's www.fred-janssen.nl
Peugeot 406 coupe
Ja je wordt gewoon genaaid waar je bij staat, en nog niet eens op de lekkere manier.......volgens mij bestaan er geen eerlijke dealers...... :shock:

Hetzelfde is dat als je een auto koopt elke optie waardeverhogend is, ga je hem inruilen, zijn die opties niks waard..........meer als een ton gereden, dat maakt toch niet uit meneer, de techniek van tegenwoordig kan dat makkelijk hebben........als je de auto wilt kopen, kom je hem inruilen, ja dat zijn wel heel veel kilometers meneer, daar kunnen wij niet zoveel mee............etc etc etc......
Plaats reactie