National Sports remschijven

Verkoop van onderdelen (Velgen, Winterdak etc.).
Plaats reactie
DBilas Nederland
Nieuw lid
Contacteer:

National Sports remschijven

Bericht door DBilas Nederland »

Beste clubleden,

Wij waren afgelopen weekend in Sevenum bij het Internationale Opel Treffen.
Daar waren een aantal leden die verbaasd waren dat wij voor een goede prijs vervangingsschijven voor de Speedster konden leveren.

Het gaat om de PBD769 van National Sports.
Deze schijven kunnen wij leveren in Grooved , Drilled en Drilled en Grooved.
De prijs is 200 euro per set , dus 400 euro voor en achter.

Tevens is het blijkbaar niemand bekend dat wij ook de Nederlandse importeur van DBilas Dynamic en Lexmaul zijn.
Wij kunnen de Turbosets, chiptuning en de uitlaatsystemen voor de duitse prijs in nederland leveren en monteren.

Ik hoop dat we hiermee jullie interesse gewekt hebben,

Mvg Marcel Winters Speed Equipment
Importeur National Sports, Lexmaul.Powerflex , DBilas, Aquamist
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik vind het doorgaans wel prettig wanneer mensen zich aanmelden met het doel, daadwerkelijk actief te zijn en wat in te brengen op het forum, dan dat zij, zonder zichzelf voor te stellen, alleen maar wat marktwaar willen afzetten. Het afzetten van producten zou een onbedoelde bijkomstigheid moeten zijn.
Nee, laat mij dan maar in Uk, m'n spullen inslaan of bij Yvo.
Caterham => Britse degelijkheid...
12Esc
Mega lid

Bericht door 12Esc »

Als een bedrijf dat inderdaad op dit forum voorzover ik weet nog niet is besproken, specifiek spullen voor Speedster blijkt te leveren, vind ik dat toch wel handig om te weten. Wat mij betreft dan geen probleem als dat bedrijf het zelf meldt.
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

@allen, je hebt een punt, maar ik vind ook dat een bedrijf die zich kenbaar wil maken bij speedster eigenaars op zich hier op de juiste plek is.
Op de een of andere manier moet hij/zij zich toch kenbaar moeten maken.

Nu ben ik wel benieuwd of dit bedrijf echt kennis van de speedster heeft. En of er al mensen ervaring hebben met het bedrijf?
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

Mooie aanbiedingen zijn toch altijd welkom.
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door linne150 »

12Esc schreef:Als een bedrijf dat inderdaad op dit forum voorzover ik weet nog niet is besproken, specifiek spullen voor Speedster blijkt te leveren, vind ik dat toch wel handig om te weten. Wat mij betreft dan geen probleem als dat bedrijf het zelf meldt.
De eerste Speedster was in 2001 :?: 8 jaar erover doen om er achter te komen dat ze een forum hebben :shock: Ja nu heeft iedereen zijn autotje wel aangepast
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Maurice, reclame maken heb je imho geen forum voor nodig. Ik heb een Elise Parts of Hangar111 bijvoorbeeld hier nooit gezien. Thorney of Courtenay? Matthijsen Technik? Ik heb ze hier echt nog nooit reclame zien maken. Zie je vdk of van sten hier weleens reclame neerknallen? We weten ze toch te vinden. Hoe? Door goed werk en daarbij behorende mond op mond reclame.

Mocht het je toch alleen om een mooie aanbieding gaan, koop dan voor ietsje meer een setje tweedelige schijven van Eliseparts (wellicht verkoopt Yvo die zelfs). Heb je iig nog technische vooruitgang. Paar kilootjes minder is nooit weg en dan heb je ook niet meer die lelijke roestige pannendeksels achter je velgen.
M'n Caterham heeft dat aan de achterzijde overigens ook. Dat lomp lelijke staal. Gelukkig wel stiekem aan vervanging toe. Even verzinnen wat het wordt. :bag:
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

mmm.... allen, realiseer je dat de vooruitgang niet alleen zit in dat stukje aluminium in het hart.

Dat verlaagt op zich het gewicht, maar er bestaan ook zeker volledig staal schijven die dezelfde of betere prestaties halen.

De AP schijven (295 of eigenlijk de 290's voor de echte fanaat) zijn top of the bill, maar als je bijvoorbeeld die Motorsport schijven bekijkt.. die zijn toch wel serieus goed!
Er rijden in NL (maar ook in omstreken) heel veel mensen met deze Motorsport schijven rond en die zijn op zich heel tevreden. (het aantal herhalingsorders is over de jaren hoog gebleken.)

Het is echter wel... alle waar naar zijn geld. Een goed ontwikkelde schijf kost gewoon serieus geld. Je kan uiteraard altijd zo'n pannendeksel voor weinig kopen; prima voor een beetje touren op de openbare weg, maar zodra je die dingen op het circuit wil gebruiken is het toch al snel op met de koek.

Wat je eigenlijk ook mee zou moeten nemen is de slijtage van de schijf.
Uiteraard ook afhankelijk van jouw rechter (of linker) voet, maar de ene schijf slijt nu eenmaal sneller dan de andere.

Toen ik voor het eerst de 295's op mijn auto heb gezet had ik ook even zoiets van 'gloep... dat is wel serieus geld!'. Maar we zijn nu drie jaar verder en ..nou ja.. ik doe nog wel eens een circuitdagje of tourtje, maar er is vrijwel geen slijtage te zien! Ik zit inmiddels aan mijn derde set blokken!!

Als je dat meerekent kom je ineens tot de conclusie dat die dingen toch niet zo extreem duur zijn als je in eerste instantie zou denken.

Vergelijk dat bijvoorbeeld met EBC's, die heb ik na één seizoen letterlijk opgerookt. Krom, blauw en op was de eigenschap na één seizoen :mrgreen:
Afbeelding
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik zal volgende keer 'onder andere' erbij knallen. :lol:

Eigenlijk is het altijd alle waar naar geld. Speedster klaar en omgeruild voor een Caterham. Voor de grap van die el cheapo Avon banden van 4 tientjes de stuk omgelegd. Ik heb er ontzettende lol mee maar feitelijk zijn het echt baggerbanden. Remmen, banden en het onderstel. Feitelijk gewoon dingen waarop iemand, die een beetje serieus aan de gang wil, niet op kan en mag bezuinigen. :idea:

Wellicht dat ik overigens nog een keertje die bagger Avons koop zodra deze op zijn. Maar volgend seizoen moet er serieus even naar ander spul gekeken worden. :lol:
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

ja maar.......... die Avons zijn denk ik wel heeeeeel leuk om een dagje op Abbeville de wereld uit de zijraampjes te bekijken :thumbup:
Afbeelding
Rene Turbo
Lid

Bericht door Rene Turbo »

Deel de mening van Allen absoluut niet: productinfo van DBilas Nederland is wat mij betreft zeer welkom op dit forum.
--- #4980 / 250 PK / 365 Nm ---
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Yvo, als ik er een ruitje had keek ik een keer of wat door de achterruit daar. Toch eens leren dwarsgaan. :lol:
Plaats reactie