Tekoop Speedster 2.2. 2001 blauw t.e.ab.

Je auto te koop aanbieden.
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Ben ook wel benieuwd.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Klinkt als identiteit wissel :bag:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

... of een marktplaats-bieder die het niet eens kon worden en voor de gelegenheid hier maar een account heeft gemaakt? :?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
geoffreyspeedster
Actief lid
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 mar 2009 20:12

Bericht door geoffreyspeedster »

denk idd een mp bieder hij bood me 15 maar wil gewoon 16 dat heb ik vanaf het begin gezegd
Gebruikersavatar
André R
Mega lid
Berichten: 715
Lid geworden op: 23 mei 2006 8:52
Locatie: Alblasserdam

Bericht door André R »

Je had naar mijn idee de prijs ook niet moeten verlagen. Iedereen wil een goeie deal en zeker in deze tijden denkt met wel een klapper te kunnen maken. Lager dan deze prijs kun en moet je niet zakken. Nu die blijft staan denken mensen straks dat er wat mis mee is, terwijl het verder een prima auto is, toch? :thumbup:

Lekker gewoon zelf blijven rijden dat ding! :D
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7351
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Ik sluit me aan.
Het cabrioseizoen is bijna over. De winter doorkomen met je golf, en dan in maart voor 17.5 weer op marktplaats zetten.
Volgend jaar is die gekke crisis grotendeels weg (de eerste tekenen van herstel beginnen al door te komen) en zullen ook hier op het forum weer zoekers komen.
Gezien al het onderhoud wat je erin hebt gestoken, ben je niet flauw geweest, en is het een prima auto.
geoffreyspeedster
Actief lid
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 mar 2009 20:12

Bericht door geoffreyspeedster »

klopt ook, maar ik wou en wil minstens 16000 dan kan ik wel 17500 blijven vragen maar ik doe er gewoon niets af van die prijs dan kom ik uiteindelijk op het zelfde uit als ik die 17500 had gevraagd mensen willen altijd afdingen
crimson

vooralsnog...

Bericht door crimson »

was nie kwaad bedoelt, maar hoe kan het dat ie blijft staan dan?
Volgens mij wel een strakke prijs.

Ben eigenlijk wat op zoek naar een Speedy, maar vraag me dan dit soort dingen af.....

Grt-jes
Gebruikersavatar
André R
Mega lid
Berichten: 715
Lid geworden op: 23 mei 2006 8:52
Locatie: Alblasserdam

Bericht door André R »

Sterker nog, da's een hele nette prijs! Zou je onderhand niet eens snel gaan kijken dan?
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Re: vooralsnog...

Bericht door Rallye »

crimson schreef:was nie kwaad bedoelt, maar hoe kan het dat ie blijft staan dan?
Volgens mij wel een strakke prijs.

Ben eigenlijk wat op zoek naar een Speedy, maar vraag me dan dit soort dingen af.....

Grt-jes
Dan ben je hier op het juiste 'adres'. 8)
De auto is bekend en je kunt hier in ieder geval over de laatste periode dat hij in geoffreyspeedster's bezit is aardig herleiden wat er met de auto is gebeurd.
En mochten er Speedster-specifieke vragen zijn, dan zitten hier genoeg mensen die je wel het e.e.a. kunnen melden. Verder is de zoek-functie hier heel erg handig, aangezien we inmiddels al wel over een aardige database met gebruikersinfo kunnen spreken. :idea:

Succes met de zoektocht.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

Je zou kunnen beginnen met jezelf voor te stellen,

dan begint het hele proces van kijken, misschien kopen, info vragen,
op een gelijkwaardige basis,

want een beetje gluren en dan maar gelijk de knuppel in het hok door zo'n uitspraak is een wat mindere start, op een naar mijn smaak uniek forum met veel aandacht voor het stukje techniek wat we allemaal waarderen en plezier aan beleven en niet te vergeten met aandacht voor de personen die erachter de vele namen en synoniemen zitten 8)

Maar je mag! overnieuw beginnen, stel jezelf even voor in het daarvoor bestemde gedeelte van het forum, zonder verdere verplichtingen, koop je heel iets anders zullen daar genoeg mensen hier ook nog een postieve reactie op geven, :wink:

dus the floor is yours...!! :idea:
¨speed is life, but control is everything...¨
geoffreyspeedster
Actief lid
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 mar 2009 20:12

Bericht door geoffreyspeedster »

vandaag bezichtiging gehad van eventueel nieuwe huis. daardoor ga ik toch iets doen wat misschien niet door iedereen gewaardeerd word, maar ik moet ook aan mezelf en vriendin ;) denken. dus nu mijn speedster T.E.A.B.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Als je onder de 10 gaat ben ik geïnteresseerd!
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
geoffreyspeedster
Actief lid
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 mar 2009 20:12

Bericht door geoffreyspeedster »

hahhahahahahah

IK OOK ! :d
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

geoffreyspeedster schreef:vandaag bezichtiging gehad van eventueel nieuwe huis. daardoor ga ik toch iets doen wat misschien niet door iedereen gewaardeerd word, maar ik moet ook aan mezelf en vriendin ;) denken. dus nu mijn speedster T.E.A.B.
Je prijs is al zo aantrekkelijk dat ik er niet nog meer vanaf zou door.
En laat je niet gek maken door een nieuw huis. Als je de aankoop van een huis goed aanpakt kun je véél geld besparen en daardoor misschien je speedster gewoon aanhouden.
Gesloten