Vaste meeting
- Rene Turbo
- Lid
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
vaste meeting
Ja, halverwege Breda-Utrecht bv. Dan zou het voor ons Belgen ook te doen zijn. Nu vind ik 1h45 karren voor een meeting&greet nogal ver
En dan vertrek ik nog van Antwerpen. De West-Vlamingen mogen daar nog een half tot vol uur bijtellen

En dan vertrek ik nog van Antwerpen. De West-Vlamingen mogen daar nog een half tot vol uur bijtellen

A thing of beauty is a joy forever!
www.photobucket.comErikS schreef:Als het maar in de buurt van Soest(erberg) blijft, dan ben ik de volgende keren ook weer aanwezig.
Ik start zometeen met bewerken van de foto's en filmpjes en hoop het eerste materiaal deze week online te kunnen zetten. (Weet iemand misschien nog een site waar je makkelijk (en gratis) al je foto's tegelijk kan zetten? (En dan bedoel ik niet flickr)?? Thanks
- allen
- Contacteer:
Is het niet gezellig daar?Smiley schreef:Misschien na 2 jaar eens tijd voor een nieuwe lokatie
Je kunt overigens nooit iedereen een plezier doen. Die locatie ligt vrij centraal voor wie in NL woont. Kan ook verhuisd worden naar het zuiden bijvoorbeeld, maar dan krijg je weer gezeik uit het noorden. Imho is het wel goed zo.
Caterham => Britse degelijkheid...
Belachelijk, wilde zelf met mijn zoontje ook wel eens langskomen. (gisteren lukte helaas niet vanwege mijn rug)Manta79 schreef: Maar wat een klotetent is dat zeg, buitengewoon triest en onbeschoft om (Speedster) mensen met kleine kinderen uit het restaurant te zetten omdat ze "storen" en ongevraagd alles op 1 rekening zetten en dan gaan zeiken als je je eigen koffie met gebak wilt afrekenen
Wat het afrekenen betreft, in Juli was de afrekening ook totaal misgelopen. Samen met gonzales was ik de laatste die wegging. We konden niet eerder weg als alles betaald was. Met daarbij dezelfde opmerking, dat alles op 1 rekening was. Het was tenslotte 1 tafel... Het ging gelukkig om niet al te veel geld. Later bleek dat het restaurant zelf fouten heeft gemaakt.
Jammer dat er te weinig parkeerplaatsen in laage vuursche is, anders had dat een heel leuk alternatief geweest.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: vaste meeting
(zet mij aan het denken) Ik dacht dat het bij onze auto's juist om het rijden ging? Probeer het te zien als excuus om kilometers te mogen rijden.Pipo schreef:Ja, halverwege Breda-Utrecht bv. Dan zou het voor ons Belgen ook te doen zijn. Nu vind ik 1h45 karren voor een meeting&greet nogal ver![]()

Re: vaste meeting
Inderdaad, eerst lekker stukje rijden alvorens ergens koffie/gebak te nuttigen. Als het te dichtbij is kun je net zo goed met de fiets komen toch? Kan het gelijk de gazelle of union meeting genoemd wordenDominique schreef:(zet mij aan het denken) Ik dacht dat het bij onze auto's juist om het rijden ging? Probeer het te zien als excuus om kilometers te mogen rijden.Pipo schreef:Ja, halverwege Breda-Utrecht bv. Dan zou het voor ons Belgen ook te doen zijn. Nu vind ik 1h45 karren voor een meeting&greet nogal ver![]()

Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
- linne150
Hoe moeilijk kan het zijn om iedereen een bonnetje voor je eigen bestelling te gevenManta79 schreef:Een klein beetje miezerregen voor 2 minuten. Richting het zuiden was het al weer warmer. Leuk om wat nieuwe mensen te zien en een paar bekende van de autogespot dag.
Maar wat een klotetent is dat zeg, buitengewoon triest en onbeschoft om (Speedster) mensen met kleine kinderen uit het restaurant te zetten omdat ze "storen" en ongevraagd alles op 1 rekening zetten en dan gaan zeiken als je je eigen koffie met gebak wilt afrekenen

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Dennizz
Het kassa programma kan het waarschijnlijk niet aan om iedereen apart in te voeren en te onthouden? Het makkelijkste is om direct af te rekenen als je iets bestelt, dan maakt het voor de kassa ook niet uit...
Wat mij persoonlijk meer verbaasd is dat mensen dus niet afrekenen
Het zijn natuurlijk wel je eerste besparingen en kan je daardoor weer een meeting bijwonen
Ik geloof niet dat het iedere keer bij de administratie fout gaat?
Gewoon bestellen en direct erbij zeggen dat je wilt afrekenen.
Is het geen idee om een paar keer per jaar de plaats eens te veranderen? 2 keer behoorlijk in het zuiden, 2 keer behoorlijk in het noorden. De rest weer "centraal".
Wat mij persoonlijk meer verbaasd is dat mensen dus niet afrekenen

Gewoon bestellen en direct erbij zeggen dat je wilt afrekenen.
Is het geen idee om een paar keer per jaar de plaats eens te veranderen? 2 keer behoorlijk in het zuiden, 2 keer behoorlijk in het noorden. De rest weer "centraal".
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- allen
- Contacteer:
Zo'n kassasysteem kan dat idd niet en voorts kan men niet ruiken wie er apart af willen rekenen. Wanneer iedereen bij vertrek gewoon netjes afrekend, blijft de laatste nooit met een grotere rekening zitten dan gedacht. De fout zit imho dan ook niet bij het restaurant, maar bij het fatsoen of de slordigheid van je mede-eters.
Caterham => Britse degelijkheid...
- Piet
- Giga lid Carbon
Dat zit nog aangezien ze mijn cola light niet konden vinden, mijn geld wilde ze uiteraard wel.
Hier in Brabant weet ik wel een uitstekende locatie
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... oramio.all
maar in de omgeving Utrecht weet ik niks. We hebben in het verleden ook Austerlitz geprobeerd. Afrekenen ging daar goed omdat ze een goed systeem hadden maar parkeren was daar ...
Als iemand een suggestie heeft
Hier in Brabant weet ik wel een uitstekende locatie
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... oramio.all
maar in de omgeving Utrecht weet ik niks. We hebben in het verleden ook Austerlitz geprobeerd. Afrekenen ging daar goed omdat ze een goed systeem hadden maar parkeren was daar ...
Als iemand een suggestie heeft