Standaard diffuser achter
Standaard diffuser achter
Hallo,
ik ben op zoek naar een standaard diffuser (achter), voor mijn Speedster. (zeg maar de "achterste bodemplaat")
Misschien heeft iemand die nog liggen en wil deze verkopen, bijvoorbeeld als het gevolg van het vervangen voor een aftermarket-versie..
Gr,
The Duke
ik ben op zoek naar een standaard diffuser (achter), voor mijn Speedster. (zeg maar de "achterste bodemplaat")
Misschien heeft iemand die nog liggen en wil deze verkopen, bijvoorbeeld als het gevolg van het vervangen voor een aftermarket-versie..
Gr,
The Duke
- Bijlagen
-
- diffuser.jpg (107.82 KiB) 2140 keer bekeken
The bullshit stops when the light drops
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Tot gisteren.SteV6 schreef:Volgens mij heeft Martin uit Vlagtwedde nog zo'n bodemblik te koop staan.
SteV6
De jimsan is nergens meer te vinden, dus ik zet er een officiele op, tot ik weer een leuke gevonden heb.
Laatst gewijzigd door Smiley op 31 aug 2009 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Wilbert zei:
Volgens mij heeft Smiley die ene die te koop stond gehaald en ik heb er dus geen en hij gebruikt de standaarddiffuser totdat ie weer een leuke aftermarketversie kan vinden.
Ik zoek echter nog steeds een standaard achterdiffuser.
Geldt dit aanbod van je ook voor mij, want dan hoef ik daar natuurlijk geen 2 seconden over te denken ?
Gr,
The Duke
Ik kan het even niet meer volgen Wilbert..Volgens mij heb ik er een staan.Ik zal eens even kijken,.....................JAAAA staat er nog mag je hebben voor uh niks Jij hebt de ex van Alen,daar zitten meer onderdelen van mijn wagentje in.
Volgens mij heeft Smiley die ene die te koop stond gehaald en ik heb er dus geen en hij gebruikt de standaarddiffuser totdat ie weer een leuke aftermarketversie kan vinden.
Ik zoek echter nog steeds een standaard achterdiffuser.
Geldt dit aanbod van je ook voor mij, want dan hoef ik daar natuurlijk geen 2 seconden over te denken ?
Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Een jimsan, of een originele?linne150 schreef:Volgens mij heb ik er een staan.Ik zal eens even kijken,.....................JAAAA staat er nog mag je hebben voor uh niks![]()
Indien een originele, kun je er the-duke wel blij mee maken, want ik heb net de zondag afgehaalde bij vd kooi afgegeven.
Indien een jimsan, dan maak je me wel erg blij, want mijn hoop was al vervlogen op dat ding.
Volgens mij heb jij eigenhandig de inrichting van de ex van allen gedaan.linne150 schreef:Jij hebt de ex van Alen,daar zitten meer onderdelen van mijn wagentje in.
Op elk stuk leer staat wel jouw handtekening

- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Zitten er whisky spetters opSmiley schreef:Een jimsan, of een originele?linne150 schreef:Volgens mij heb ik er een staan.Ik zal eens even kijken,.....................JAAAA staat er nog mag je hebben voor uh niks![]()
Indien een originele, kun je er the-duke wel blij mee maken, want ik heb net de zondag afgehaalde bij vd kooi afgegeven.
Indien een jimsan, dan maak je me wel erg blij, want mijn hoop was al vervlogen op dat ding.
Volgens mij heb jij eigenhandig de inrichting van de ex van allen gedaan.linne150 schreef:Jij hebt de ex van Alen,daar zitten meer onderdelen van mijn wagentje in.
Op elk stuk leer staat wel jouw handtekening

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.