prijslijst lotus elise voor bpm
prijslijst lotus elise voor bpm
Hallo mensen, ik moet me nog netjes voorstellen, maar dat zou ik graag nog even uit willen stellen totdat ik wat foto's van mijn nieuwe auto heb. Een aantal mensen ken ik al via DF en grote vriend Allen heeft mede zorg gedragen voor mijn overstap naar het leightweight segment.
Maar mijn vraag op het moment is: ik heb een Elise uit Engeland gehaald en ben op zoek naar een prijslijst inclusief accesoires voor Nederland, dit ivm met de bpm afdracht. Kan een van jullie mij daaraan helpen?
Overigens de auto is van begin 2006, een van de laatste 111R's.
Maar mijn vraag op het moment is: ik heb een Elise uit Engeland gehaald en ben op zoek naar een prijslijst inclusief accesoires voor Nederland, dit ivm met de bpm afdracht. Kan een van jullie mij daaraan helpen?
Overigens de auto is van begin 2006, een van de laatste 111R's.
Gefeliciteerd met je aankoop Ruben, 111R altijd goed
Nieuwprijs 111R in 2006 = € 57.771
Op diezelfde link staat ook
airconditioning á € 2.635
leren bekleding á € 2.392
metallic lak á € 1.247
xenon koplampen á € 995
inbraakalarm á € 1.292

Nieuwprijs 111R in 2006 = € 57.771
Op diezelfde link staat ook
airconditioning á € 2.635
leren bekleding á € 2.392
metallic lak á € 1.247
xenon koplampen á € 995
inbraakalarm á € 1.292
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Re: prijslijst lotus elise voor bpm
Ik bedenk me net, daar was toch onlangs een uitspraak van de hoge raad, dat de BPM gerekend moet worden op basis van de inkoopprijs zoals die in de handel geldt?Ruben schreef:ben op zoek naar een prijslijst inclusief accesoires voor Nederland, dit ivm met de bpm afdracht.
Zeg even dat zo'n 111R uit 2006 17.500 UK pond is in de handel ==> € 20.000.
Dan moet de BPM toch over die 20.000 gerekend worden?
Lol!allen schreef:Dat is nog niet alles. Zit ook pussycontrol op. Net als die rode wesp. Is volgende week goed te zien omdat Chris dat niet uit durft te schakelen. Die gaat niet dwars.Dominique schreef:Airco?![]()
voel je je al welkom?![]()
veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Ruben, ook hier nogmaals gefeliciteerd!
Michel
- zoonvanlinne150
- Mega lid
bla bla bla bla bla bla.allen schreef:Dat is nog niet alles. Zit ook pussycontrol op. Net als die rode wesp. Is volgende week goed te zien omdat Chris dat niet uit durft te schakelen. Die gaat niet dwars.Dominique schreef:Airco?![]()
voel je je al welkom?![]()
veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Ik ga wel lekker met de tcs aan rijden in de LOTUS EXIGE S!!!

en ik ga er van genieten!
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''