Ik heb even de draad weer opgepikt. en even het filmpje van Domi bekeken.
Inderdaad klinkt behoorlijk leeg. Ik heb nu met de demper 2000km gereden en hij word met dag luider.
Maar klinkt nog niet blikkerig. Dus heb nog steeds demping.
De SC heeft er nog niet alles uitgeblazen. Maar we zijn op de goeie weg. Kunnen we van de winter weer sleutelen.
Co'tje schreef:Ik verwacht dat (is op voorraad) hetzelfde extra vermogen gaat leveren dan de volledige Tullett uitlaatlijn.
?
Mark heeft voor zover ik weet dezelfde aanpassingen als ik, behalve de uitlaat: 2Bular downpipe, sportcat en demper, ik het volledige 2,5" systeem van Tullett. Mijn ECU is geflashed met Mark zijn laatste mapping.
Na de zelf-leer-sessie bij Peter hebben wij gekeken wat voor correcties de ECU op de hoeveelheid ingespoten brandstof had gedaan: varierend over de toerentallen tussen de 2% en de 6%, gemiddeld +4%!!
@Mark: Zorg dat Jim zo snel mogelijk met dat spruitstuk komt!
Ik heb uiteindelijk ook het geduld niet meer gehad en mijn order bij 2Bular gecancelled. Ik wilde nl een volledig systeem. Het laswerk, en daar kijk ik altijd naar, staat van beide leveranciers op een eenzaam hoog niveau.
Na mijn remap en gesprekken met Peter gisteren kan ik Dominique z'n verhaal beamen. Peter heeft alle metingen vergeleken en de volledige uitlaatlijn van Tullett geeft meer vermogen dan de downpipe+einddemper van 2bular. Komt waarschijnlijk puur door het spruitstuk. De rest van de uitlaatlijn is namelijk behoorlijk hetzelfde...
Maik schreef:Na mijn remap en gesprekken met Peter gisteren kan ik Dominique z'n verhaal beamen. Peter heeft alle metingen vergeleken en de volledige uitlaatlijn van Tullett geeft meer vermogen dan de downpipe+einddemper van 2bular. Komt waarschijnlijk puur door het spruitstuk. De rest van de uitlaatlijn is namelijk behoorlijk hetzelfde...
Meten is weten! Dan ga ik zeker ook voor een uitlaatspruitstuk.
Hoop deze week te horen wanneer de 2Bular 4-1 leverbaar is en wat de prijs gaat worden.
Maik schreef:Na mijn remap en gesprekken met Peter gisteren kan ik Dominique z'n verhaal beamen. Peter heeft alle metingen vergeleken en de volledige uitlaatlijn van Tullett geeft meer vermogen dan de downpipe+einddemper van 2bular. Komt waarschijnlijk puur door het spruitstuk. De rest van de uitlaatlijn is namelijk behoorlijk hetzelfde...
Meten is weten! Dan ga ik zeker ook voor een uitlaatspruitstuk.
Hoop deze week te horen wanneer de 2Bular 4-1 leverbaar is en wat de prijs gaat worden.
markv schreef:
Meten is weten! Dan ga ik zeker ook voor een uitlaatspruitstuk.
Hoop deze week te horen wanneer de 2Bular 4-1 leverbaar is en wat de prijs gaat worden.
Heheh Nog even geduld
Mark[/quote]
Jim wist me te vertellen hij met jou het testtraject ingaat voor de 4-1. Wist je dat zelf ook al
Ben erg benieuwd, het eerste spruitstuk dat hij heeft gemaakt ziet er top uit! Hij geeft wel aan dat er grotere einddemper voor nodig is.
Ingaat? Daar zitten we al in sinds half 2007..
Het eerste spruitstuk pastte helaas niet. Tijd terug alweer aan hem doorgegeven en teruggestuurd. Zal nu nog paar maanden wachten worden op de volgende versie.
markv schreef:Ingaat? Daar zitten we al in sinds half 2007..
Het eerste spruitstuk pastte helaas niet. Tijd terug alweer aan hem doorgegeven en teruggestuurd. Zal nu nog paar maanden wachten worden op de volgende versie.
Ha ha ha. Dacht al dat Jim iets te positief was in het mailtje. De eerste die je hebt geprobeerd, was dat een 4-2-1? Of de 4-1 van de foto?