Even mijzelf voorstellen.
Bij verlaging zal ik waarschijnlijk delen van mijn clam achterlaten bij de drempels hier!
De bevestiging had uiteraard mooier gekunt. Maar ik vind dit zeker niet slecht, vooral omdat het op mijn achterklep zit en dus wel wat draagoppervlak moet hebben, omdat het materiaal op deze plek heeeel erg dun is. Ik wil natuurlijk het scheuren voorkomen.
De bevestiging had uiteraard mooier gekunt. Maar ik vind dit zeker niet slecht, vooral omdat het op mijn achterklep zit en dus wel wat draagoppervlak moet hebben, omdat het materiaal op deze plek heeeel erg dun is. Ik wil natuurlijk het scheuren voorkomen.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Imho had je beter een spoiler kunnen aanschaffen zoals op de andere foto, waarbij ook brackets zitten in de kofferbak voor de steun. Dan krijg je geen scheuren, ondanks dat de spoiler wel werkt. Nu ontgaat het nut van de vleugel me een beetje, tenzij je het alleen voor het uiterlijk hebt gedaan.
Caterham => Britse degelijkheid...
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Binnen in de klep is er niets gedaan?x187 schreef:Bij verlaging zal ik waarschijnlijk delen van mijn clam achterlaten bij de drempels hier!
Wat merk je met rijden ervan, haal je de 200 km/h nog

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Merk niet echt (veel)weerstand ofzo...Dennizz schreef:Binnen in de klep is er niets gedaan?x187 schreef:Bij verlaging zal ik waarschijnlijk delen van mijn clam achterlaten bij de drempels hier!
Wat merk je met rijden ervan, haal je de 200 km/h nog?
zie hier wat richard bedoeld, http://www.boltje.com/speedsterinfo.htm ... erlichtingRichard schreef:Ik ben zelf van mening dat de bevestiging mooier kan!
Zie MartinB zijn spoiler.
En verlagen icm uitlijnen zou hem ook niet misstaan dat doet denk ik meer met de wegligging dan deze diffuser en spoiler!
Je spoiler zelf vind ik wel mooi, maar had van mij iets naar achter gemogen.
Ook denk ik dat als je het montageframe zwart maakt het een stuk beter zal staan. Bij mij waren de bouten om de spoiler te stellen blank gelakt, dit viel erg op. Nu ze mat zwart zijn valt het eigenlijk niet meer op.
gr, martin
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
- Dennizz
@martin, ik dacht ook eerst: de spoiler kan meer naar achteren, maar hij steekt nu al uit van achter zie ik. Ik ben ook wel benieuwd wat voor problemen dit misschien kunnen gaan geven bij een APK. Als je hem bij lotus laat keuren heb je nergens last van verwacht ik
...
Die verstevigingen in de kofferbak zijn noodzakelijk, echter is dat een doorn in mijn oog. Ik heb neem sowieso een vleugel die de 2 steunen heeft bij de achterlichten, zodat je niet in je klep hoeft te boren en daar steunen te maken.
Het "verbaasd" mij wel een beetje dat je niets merk van de spoiler. Je geeft iig een eerlijke reactie
Ik wil een vleugel die echt werkt en daarbij moet die mooi zijn
Ik vind de vleugel nu na de 2de keer zien al weer mooier staan 

Die verstevigingen in de kofferbak zijn noodzakelijk, echter is dat een doorn in mijn oog. Ik heb neem sowieso een vleugel die de 2 steunen heeft bij de achterlichten, zodat je niet in je klep hoeft te boren en daar steunen te maken.
Het "verbaasd" mij wel een beetje dat je niets merk van de spoiler. Je geeft iig een eerlijke reactie

Geachte forumleden,
Hierbij heb ik een treurige mededeling. Helaas is er weer een minder gezonde speedster tussen ons. Het betreft mijn eigen wagen. 2 weken geleden ben ik tijdens een regenbui het macht over het stuur verloren. Hierdoor is mijn speedy van de weg geraakt en 2x aan toe een stoeprand geraakt en tot stilstand gekomen tegen een boom. Mijn speedster is hierna total-loss verklaard door de verzekerings maatschappij. Gelukkig was ik all-risk verzekerd, hetgeen mij een goede dagwaarde heeft opgeleverd. Uit respect voor alle (toekomstige) speedster eigenaren wil ik hier graag de gegevens en foto's kwijt over het ongeluk zodat een ieder weet wat die koopt, en de kans op oplichting kleiner wordt.
Foto's na het ongeval:

Wat ik weet dat er stuk is, is 1 rechterkoplamp, crashbox, voorclam, radiator, radiator houder, voorklep, onderplaat, mistlamp. 2 Velgen zijn beschadigd, en heb het idee dat het voorwiel nogal scheef staat.
Dit waren trouwens de spoilerbeugels geworden:

De gegevens van de speedster zijn nogmaals op en rij:
91-JHF-9
Chassisnr: 1904
Buildnr: 1469
Ik heb besloten om geen speedster meer te halen, omdat dit mijn dagelijkse auto was, en ik het toch net iets te onpraktisch vond. Ik vind het wel 1 van de gaafste autos die ik ooit gereden heb.
Ik heb nu een nieuwe auto op het oog:
Het wordt iets van een Evo 7 of 8.
Hierbij wil ik iedereen wil plezier en geluk wensen met jullie speedster, en dank ik jullie allemaal voor de gezelligheid die ik met sommigen van jullie heb mogen ervaren. Ik zal nog nu en dan wat posten hier. Ik heb ook nog heel wat spullen over die ik vanavond hier te koop ga zetten. Dus houd het te koop forum in de gaten! Zit mooi en handig spul tussen!
Tot ziens,
Mvg,
Shaffy
Hierbij heb ik een treurige mededeling. Helaas is er weer een minder gezonde speedster tussen ons. Het betreft mijn eigen wagen. 2 weken geleden ben ik tijdens een regenbui het macht over het stuur verloren. Hierdoor is mijn speedy van de weg geraakt en 2x aan toe een stoeprand geraakt en tot stilstand gekomen tegen een boom. Mijn speedster is hierna total-loss verklaard door de verzekerings maatschappij. Gelukkig was ik all-risk verzekerd, hetgeen mij een goede dagwaarde heeft opgeleverd. Uit respect voor alle (toekomstige) speedster eigenaren wil ik hier graag de gegevens en foto's kwijt over het ongeluk zodat een ieder weet wat die koopt, en de kans op oplichting kleiner wordt.
Foto's na het ongeval:

Wat ik weet dat er stuk is, is 1 rechterkoplamp, crashbox, voorclam, radiator, radiator houder, voorklep, onderplaat, mistlamp. 2 Velgen zijn beschadigd, en heb het idee dat het voorwiel nogal scheef staat.
Dit waren trouwens de spoilerbeugels geworden:

De gegevens van de speedster zijn nogmaals op en rij:
91-JHF-9
Chassisnr: 1904
Buildnr: 1469
Ik heb besloten om geen speedster meer te halen, omdat dit mijn dagelijkse auto was, en ik het toch net iets te onpraktisch vond. Ik vind het wel 1 van de gaafste autos die ik ooit gereden heb.
Ik heb nu een nieuwe auto op het oog:
Het wordt iets van een Evo 7 of 8.
Hierbij wil ik iedereen wil plezier en geluk wensen met jullie speedster, en dank ik jullie allemaal voor de gezelligheid die ik met sommigen van jullie heb mogen ervaren. Ik zal nog nu en dan wat posten hier. Ik heb ook nog heel wat spullen over die ik vanavond hier te koop ga zetten. Dus houd het te koop forum in de gaten! Zit mooi en handig spul tussen!
Tot ziens,
Mvg,
Shaffy
- Dennizz
Hey Man,
Zonde zeg! Ik vond het al erg stil rondom jouw posts afgelopen weken. De wielen had je ook nog niet gepost! Echt zonde, helemaal opgebouwd en er zo kort van genoten....
Ik ga het verkoop topic even opsnorren, je hebt misschien wel een aantal leuke onderdelen
Zonde zeg! Ik vond het al erg stil rondom jouw posts afgelopen weken. De wielen had je ook nog niet gepost! Echt zonde, helemaal opgebouwd en er zo kort van genoten....
Ik ga het verkoop topic even opsnorren, je hebt misschien wel een aantal leuke onderdelen