als ik op de RDW site de kentekengegevens probeer op te vragen krijg ik de volgende text:
De RDW heeft u de toegang tot deze dienst ontzegd, omdat is gebleken dat u grote hoeveelheden voertuiggegevens heeft opgevraagd. Deze dienst is alleen bedoeld voor particulieren die incidenteel voertuiggegevens willen opvragen. Voor bedrijven en instellingen heeft de RDW een zakelijke variant ontwikkeld waarmee tegen betaling grote hoeveelheden gegevens opgevraagd kunnen worden. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de RDW.
De RDW is wettelijk verplicht om onderscheid te maken tussen particulier en zakelijk gebruik.
Mijn vriendin is op zoek naar een andere auto, dus we checken er wel eens een paar, maar ook niet meer dan 5 de afgelopen week, dus is een beetje onzin allemaal.
Heeft er iemand die handiger is met computers dan ik toevallig al de oplossing om dit te omzeilen?
Ik krijg hem ook, ondanks dat ik de rdw cookie verwijderd heb.
Zal wel iets mis zijn op die site.
Het heet ook ipblokkade.aspx, en ik zit hier in een kuthotelletje in de middle of nowhere in zuid frankrijk. Dat ip kan nooit eerder gebruikt zijn.
Laatst gewijzigd door Smiley op 15 sep 2009 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
ssl certificaten om een site op https te laten draaien kun je kopen.
Bedrijven die die certificaten verkopen, hebben MS centjes gegeven, om te zorgen dat je browser de maker van die certificaten als vertrouwd ziet.
Als je el-cheapo gaat, kun je die certificaten ook zelf maken. Alleen zal je browser een melding geven, wat je nu krijgt.
Zolang de site zelf betrouwbaar is, en niet je girotel systeem, lekker negeren, en op ok klikken.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Smiley schreef:ssl certificaten om een site op https te laten draaien kun je kopen.
Bedrijven die die certificaten verkopen, hebben MS centjes gegeven, om te zorgen dat je browser de maker van die certificaten als vertrouwd ziet.
Als je el-cheapo gaat, kun je die certificaten ook zelf maken. Alleen zal je browser een melding geven, wat je nu krijgt.
Zolang de site zelf betrouwbaar is, en niet je girotel systeem, lekker negeren, en op ok klikken.
eens, zolang je geen bankzaken doet, geen probleem.