Vandaar ook mijn voorstel.allen schreef:Iets in Dordrecht of Oosterhout, toch Piet? Lekker dichtbij voor ons.

Daarom heb ik er ook bijgezet: Lijkt me op zich wel aardig, in iedere windstreek een meetingpoint. Dus 1 keer richting hillegom, voor mij inderdaad dichtbij maar vervolgens lijkt het mij zeker leuk richting het zuiden. En doe eens gek, in de achterhoek?Rene Turbo schreef:MartinB schreef:
Inderdaad, eerst lekker stukje rijden alvorens ergens koffie/gebak te nuttigen. Als het te dichtbij is kun je net zo goed met de fiets komen toch?
MartinB schreef: Het ford museum in hillegom?
Ehhh.... Hillegom is volgens mij niet bepaald iets zuidelijker... En vanuit Alphen volgens mij n kilometer of 25 ? Hoezo stukkie rijden ?
Zat meer te denken aan iets centralers als bv. Tiel of Zaltbommel of zo. (maar ben echt niet te beroerd om zelf n stukkie te rijden hoor, is voor mij nl. altijd nog zo'n 95 km)
Met Allen krijg je een tour langs chinese restaurants,.................of de ringallen schreef:Zonder buitenplaats om te zitten lijkt mij overigens geen succes. Bij mooi weer zou ik dan zelf iig al minder geneigd zijn te komen. Ik ben een ochtend, nee buitenmens.![]()
In de buurt van Dordrecht valt niets uit te zetten Stefan. Elke richting op heb je mooie landwegen (voor Nederlandse begrippen dan).
Lekker toch, bij iedere chinees een ander klein hapje. Beter dan je in een keer volvreten en dan nog wat bochten moeten rijden.linne150 schreef:Met Allen krijg je een tour langs chinese restaurants,.................of de ringallen schreef:Zonder buitenplaats om te zitten lijkt mij overigens geen succes. Bij mooi weer zou ik dan zelf iig al minder geneigd zijn te komen. Ik ben een ochtend, nee buitenmens.![]()
In de buurt van Dordrecht valt niets uit te zetten Stefan. Elke richting op heb je mooie landwegen (voor Nederlandse begrippen dan).
Gelukkig krijg je blank aluminium toch vrij eenvoudig schoon... Alleen die lucht!martinb schreef:Lekker toch, bij iedere chinees een ander klein hapje. Beter dan je in een keer volvreten en dan nog wat bochten moeten rijden.