Trotse Speedster-eigenaar erbij... (Belgie)
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Het resultaat (en het valt goed mee al zeg ik het zelf Toch geen volledige linkerhanden):
- Bijlagen
-
- Foto0018 (600 x 450).jpg (58.15 KiB) 3494 keer bekeken
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Al die nepaluminium onderdelen hebben een wat poreus mat verflaagje. En dat voelt inderdaad al snel wat plakkerig aan. Het maakt ook heel moeilijk schoon vind ik. Ik ben dan ook gefaseerd bezig om al die nepalu troep uit mijn auto te verwijderen. Alleen die middentunnel nog, maar daar gooi ik nog eens een laagje zwarte verf overheen denk ik
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Thx voor de positieve reacties
Heb eerst de console opgeschuurt zodat de meeste grijze verf er af was (op sommige plaatsen ging dit zeeeeeeeeer vlot) en nadien gespoten. Heb deze wel 2x moeten spuiten, de eerste keer had ik de verf ni lang genoeg laten drogen denk ik . Want bij het monteren begon alles ineens te rimpelen langs de passagierskant, waarschijnlijk van het beetje plooien van de plastiek. Dus alles der terug uit, terug afgeschuurd en herspoten. Dan toch maar goed 12u laten drogen . Nadien geen last meer van gehad.
Heb eerst de console opgeschuurt zodat de meeste grijze verf er af was (op sommige plaatsen ging dit zeeeeeeeeer vlot) en nadien gespoten. Heb deze wel 2x moeten spuiten, de eerste keer had ik de verf ni lang genoeg laten drogen denk ik . Want bij het monteren begon alles ineens te rimpelen langs de passagierskant, waarschijnlijk van het beetje plooien van de plastiek. Dus alles der terug uit, terug afgeschuurd en herspoten. Dan toch maar goed 12u laten drogen . Nadien geen last meer van gehad.
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
- sooike
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Gerookt is er zeker niet in mijn Speedster, maar ik heb de indruk dat het plakkerig gevoel te maken heeft met de weersomstandigheden.stefan schreef:plakkerig gevoel
dat kan ook van de nicotine zijn (bij onze speedy plakte allen wat zilver was)
grt
Plakt de ene keer al wat harder dan de andere.
Zal dit op termijn ook wel aanpakken, zal iets voor de wintermaanden zijn.
Nu vollop aan't genieten van de Speedy:lol:
Einfach nur ein nackter Sportler
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer: