Zoveel reacties had ik eerlijk gezegd niet verwacht, of in ieder geval niet zo snel achter elkaar. Ik heb maar even deze 2 posts uitgelicht, de eerste omdat hier de meeste reacties door gedekt worden en de 2e omdat hierbij wordt ingegaan op mijn beroep.
Elise schreef:
- Realiseer je wel dat niet iedereen (klanten/collega's etc.) zullen waarderen dat jij met een sportauto komt voorrijden.
- De zitpositie en het in-/uitstappen zal niet bevordelijk zijn voor de staat van je pak.
- Rijden met schoenen met leren zolen lijkt me niet aan te raden.
- Bij mij op kantoor staat op dit moment al een andere sportcoupe, sportwagen zou ik die auto niet willen noemen. En de leeftijd op kantoor is gemiddeld 30 dus de meesten voelen hun jonge haren nog en reageren enthousiast.
Van mijn klanten verwacht ik ook weinig weerstand, als ik zie waarin zij zelf rijden is dit een budget-wagen en de meesten zijn dol op speeltjes.
- Ik draag bij het rijden altijd enkel de pantalon, jasje gaat in mijn 107 op de achterbank dus zou bij deze auto op de bijrijdersstoel of achterin kunnen.
- Over die leren zolen, dat is iets waar ik zelf ook al zat te denken maar dat is iets wat ik dan toch zal gaan ondervinden mocht ik de auto kopen.
Dennizz schreef:
1. Eens, ik weet niet wat je functie is maar je hebt meteen een enorme stempel! Iemand die al 30 jaar in het vak zit zal er minder problemen mee hebben. Maar als jonge jongen icm zo`n auto.... Sommige collega`s zullen het stoer vinden andere zijn denk gewoon jaloers en krijg je ineens geen postieve reactie meer van.
Ik ben bijna 1 1/2 jaar beginnend accountant bij een accountantskantoor en nu 2e jaars accountancy student. En als het op auto's aankomt mag best veel, een collega van me die ongeveer even lang werkt als ik heeft sinds kort een Opel Corsa van 1 jaar oud met sportpakket gekocht, en daar reageerde iedereen erg enthousiast op.
Dennizz schreef:Wel eens scooter/brommer/motor gereden in de winter? In de winter denk je wel eens: had ik maar een auto. In de Speedster denk ik wel eens had ik maar een echte auto.
Op het moment dat het droog en/of mooi weer is verlang je absoluut niet naar een normale auto en geniet je echt van de Speedster.
Scooter/brommer heb ik nooit gereden, wel heb ik de nodige kilometers op mijn fiets gezeten omdat ik in een ander dorp woon dan waar mijn middelbare school stond, dus wat betreft temperaturen ben ik wel wat gewend.
Maar wat betreft de kachel, daar lees ik nu nogal verschillende meningen over. Hoe staat dat ongeveer in verhouding tot een doorsnee auto? Met rolgeluiden/motorgeluid en dergelijke ben ik nogal wat gewend, mijn huidige auto trek ik vaak best flink door en dan is de radio ook niet langer van toegevoegde waarde.
Bij de Speedster die in Roosendaal stond, een ..-PJ-PJ die zomer en winter dagelijks werd gebruikt en ook nog eens buiten gestald stond heb ik bij het proefzitten aan de achterzijde ook onder de auto gekeken en daar zag alles er nog goed uit, waar vind die slijtage plaats dan?