Andere passies, hobby's...
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Waar ik veel tijd aan besteed als hobby:
- R6 (motor)
- Speedster
- coach (skeeleren/schaatsen)
- bestuurslid ijsvereniging
- MER opleiding
Dan nog heel veel dingen die ik leuk vind en graag doe! Zoals, mountainbiken, wielrennen, fitness, zelf schaatsen/skeeleren, circuit rijden motor, wimedo auto, forums lezen en spammen, karten. Eigenlijk vind en doe ik vooral te veel leuke dingen...
- R6 (motor)
- Speedster
- coach (skeeleren/schaatsen)
- bestuurslid ijsvereniging
- MER opleiding
Dan nog heel veel dingen die ik leuk vind en graag doe! Zoals, mountainbiken, wielrennen, fitness, zelf schaatsen/skeeleren, circuit rijden motor, wimedo auto, forums lezen en spammen, karten. Eigenlijk vind en doe ik vooral te veel leuke dingen...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Voor diegenen die zich met dit slechte weer niet buiten willen wagen en zoiets hebben van, hoe fotografeert die nieuweling. Hierbij een linkje naar mijn fotografie portfolio op een ander auto gerelateerd forum.
linkje
Enjoy yourself watching, ik ga nu sporten.
linkje
Enjoy yourself watching, ik ga nu sporten.
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
Haha, tegenwoordig valt het mee hoor, maar tot een paar jaar geleden kon ik van de meeste exclusieve auto's zeggen wat het vermogen was, de topsnelheid, catalogusprijs en allerhande andere feitjes.Spider schreef:@TissiRS
Maar nu snap ik de kennis van de exoten ook beter![]()
mooie platen
Dit jaar ook voor het eerst naar een Formule 1 wedstrijd geweest en ook dat gaat zeker vaker gebeuren.
Bedankt voor je compliment, en ik ben ook maar een amateur hoor, maar kan soms wel enorm veel tijd uittrekken voor een foto als ik iets in mijn hoofd heb.
Mooie foto's.
TissiRs,
Mooie foto's. Zeker gezien de camera's welke jij gebruikt.
Naast mijn auto's is fotografie ook een van mijn grootste hobby's.
In 2008 heb ik de fotoserie van de triathlon in Oud Gastel gemaakt
(jeugd en volwassenen).
Had hier helaas dit jaar geen tijd voor ivm werk.
Mijn passie voor fotografie is ontstaan uit mijn werk omdat daar fotografie erg belangrijk is voor de vastlegging van allerhande zaken.
Je mag best eens een fotosessie van mijn auto's maken, kan ook leuke plaatjes opleveren. Zijn helaas geen exoten zoals Porsche etc.
.....Daar is mijn portemonnee te klein voor !
P.s. voor de fotografie gebruik ik de Nikon D70s en de D2x met wat objectieven en ook een Velbon statief.
Gr. Hans.
Mooie foto's. Zeker gezien de camera's welke jij gebruikt.
Naast mijn auto's is fotografie ook een van mijn grootste hobby's.
In 2008 heb ik de fotoserie van de triathlon in Oud Gastel gemaakt
(jeugd en volwassenen).
Had hier helaas dit jaar geen tijd voor ivm werk.
Mijn passie voor fotografie is ontstaan uit mijn werk omdat daar fotografie erg belangrijk is voor de vastlegging van allerhande zaken.
Je mag best eens een fotosessie van mijn auto's maken, kan ook leuke plaatjes opleveren. Zijn helaas geen exoten zoals Porsche etc.
.....Daar is mijn portemonnee te klein voor !
P.s. voor de fotografie gebruik ik de Nikon D70s en de D2x met wat objectieven en ook een Velbon statief.
Gr. Hans.
- Zeilen op de Loosdrechtse Plassen (BM16m2)
- Velomobiel rijden, zie http://www.versatile.web-log.nl
- Velomobiel rijden, zie http://www.versatile.web-log.nl
Dolfin Blue Opel Speedster 2.2 uit 2001 en Triumph TR6 uit 1969