Ik woon zoals wel meer mensen hier in de mooie provincie Zeeland. In het dagelijks leven run ik samen met mijn vader een hoveniersbedrijf.
Auto's zijn altijd een passie geweest. Ik kan me niet anders herinneren of ik ben er van klein af aan altijd mee bezig geweest.
Mijn 1e auto was een BMW (3-serie E30) en dat merk is tot nu toe blijven hangen. De huidige auto is mijn 5e BMW en tussendoor zijn er nog 2 Polo's gepasseerd. De vorige auto was mijn 1e auto die ik aangepast had om circuit mee te rijden. Door de drukte van het werk schiet het circuitrijden er het laatste jaar vaak bij in dus daarom maar weer iets gekocht wat beter is voor straatgebruik en praktisch genoeg om ook met een paar man op pad te kunnen.
De keus viel op een Italiaanse M3 sedan uit 1995. Ik heb weinig klik met moderne auto's dus ik word vroeg oud waarschijnlijk

Als het meezit komt er volgende week een set Mov'it remmen binnen die het remprobleem uit de wereld moeten helpen, standaard is dat net als een Speedster behelpen.
De ins and outs van lightweights heb ik via Allen al wat jaren meegemaakt. Ik heb er lol mee gehad maar nooit de neiging gekregen om er zelf 1 te kopen. Meestal lag ik na een lange rit meteen languit op bed vanwege oververmoeidheid

Nog wat foto's als afsluiter:

Een paar van de vorige auto's: