Rollenbank me(e)ting?
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Rollenbank me(e)ting?
Is er animo voor een rollenbankdag? Want dan ga ik daar dit keer echt werk van maken. Kortgeleden heb ik al contact gehad met http://www.jdengineering.nl omdat zij voor Van der Kooi regelmatig Lotusjes rollen en dus ervaring hebben met lightweights.
Bij JDengineering hebben ze een Superflow 4x4 bank. Daardoor kost het wat tijd om de Speedster vast te zetten en kunnen er geen 20 auto's op 1 dag gedaan worden en zullen de kosten niet heel laag zijn. Pas als er voldoende animo blijkt te zijn kan ik prijsafspraken met ze maken.
Interesselijst:
01. SteV6
02.
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
SteV6
Bij JDengineering hebben ze een Superflow 4x4 bank. Daardoor kost het wat tijd om de Speedster vast te zetten en kunnen er geen 20 auto's op 1 dag gedaan worden en zullen de kosten niet heel laag zijn. Pas als er voldoende animo blijkt te zijn kan ik prijsafspraken met ze maken.
Interesselijst:
01. SteV6
02.
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
SteV6
S4 Avant
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Mijn planning is om standaard te meten, daarna met 2.4 inlaat (en daarna misschien als ik overtuigd ben met de ECU remap)
Dat laat ik hier op het dorp doen, dan kan ik misschien een strippenkaart kopen
Misschien ga ik wel alles meten met een performance box en alleen het eindresultaat op een "dure" bank.
Ik vind het wel een mooi initiatief! Na zo`n dag heb je tenminste echt een vergelijk tussen de Speedster hier. Zeker tof als herman en rikster en nog wat serieus spul langs komt.
Dat laat ik hier op het dorp doen, dan kan ik misschien een strippenkaart kopen

Misschien ga ik wel alles meten met een performance box en alleen het eindresultaat op een "dure" bank.
Ik vind het wel een mooi initiatief! Na zo`n dag heb je tenminste echt een vergelijk tussen de Speedster hier. Zeker tof als herman en rikster en nog wat serieus spul langs komt.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Re: Rollenbank me(e)ting?
Interesselijst:
01. SteV6
02.Spider
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
Waar zit deze JD engineering?
01. SteV6
02.Spider
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
Waar zit deze JD engineering?
¨speed is life, but control is everything...¨
- joel do desert
- Actief lid
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
klinkt goed. Die route wilde ik ook nemen, om eens duidelijke cijfers te krijgen over die 2.4.Dennizz schreef:Mijn planning is om standaard te meten, daarna met 2.4 inlaat (en daarna misschien als ik overtuigd ben met de ECU remap)
Dat laat ik hier op het dorp doen, dan kan ik misschien een strippenkaart kopen![]()
Nog veel beter als jij me voor bent natuurlijk

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Voor diegene die aan de goede kant van het kanaal wonen (Den Haag eo)
21-11 is er een rollenbankdag van de NewMINIclub bij Beek auto racing, nu is een Exige wat lastig vast te zetten maar wel te doen dus ik kan even vragen of het mogelijk is.. (de vorige keer kon de Exige van Chris er niet op omdat we al 20 mini's hadden maar nu is het een stuk rustiger)
21-11 is er een rollenbankdag van de NewMINIclub bij Beek auto racing, nu is een Exige wat lastig vast te zetten maar wel te doen dus ik kan even vragen of het mogelijk is.. (de vorige keer kon de Exige van Chris er niet op omdat we al 20 mini's hadden maar nu is het een stuk rustiger)
skelters roeleren!!!