MINI MEETINGS
Ik laat de keus aan Vlieger. Ik zal wel even kijken of er een plek centraal in het land is? dan kunnen we gewoon iedere maand vastleggen, en kijken of dat werkt. en in de winter met de saaie auto's er heenjans schreef:Blijft dan de 10é gewoon staanvan dijk schreef:Even kijken wat vlieger er van vind, als het door gaat ben ik er gewoon. Ik had het ook niet leuk gevonden als er mensen niet zouden komen in Zeist.of veranderd
![]()
Want dan gaan er ook een stel mensen naar de meeting in
heiden Duitsland.

Als je die Vlieger nodig hebt ,dan is ie er weer nietvan dijk schreef:Ik laat de keus aan Vlieger. Ik zal wel even kijken of er een plek centraal in het land is? dan kunnen we gewoon iedere maand vastleggen, en kijken of dat werkt. en in de winter met de saaie auto's er heenjans schreef:Blijft dan de 10é gewoon staanvan dijk schreef:Even kijken wat vlieger er van vind, als het door gaat ben ik er gewoon. Ik had het ook niet leuk gevonden als er mensen niet zouden komen in Zeist.of veranderd
![]()
Want dan gaan er ook een stel mensen naar de meeting in
heiden Duitsland.

- hellspeedster
- Actief lid
Ik ben vorig weekend al eens een kijkje gaan nemen aan het "Strandhuys"in Bergen op Zoom en moet zeggen dat het een leuke locatie is met veel parkeergelegenheid.
Als het weer wat meezit kan het er best gezellig worden indien er genoeg kandidaten zijn.
Gaat het nu door op de 10e?
Hoeveel Speedsterfanaten zullen er ongeveer aanwezig zijn?

Als het weer wat meezit kan het er best gezellig worden indien er genoeg kandidaten zijn.
Gaat het nu door op de 10e?
Hoeveel Speedsterfanaten zullen er ongeveer aanwezig zijn?

EX-2.2 rijder nr : 945
EX-Turbo-rijder nr: 4440
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
We kunnen het toch gewoon laten doorgaan, wat maakt het uit dat het deze keer voor jullie wat verder weg is.
De volgende keer is het voor ons weer wat verder weg.
Daarom zijn het volgens mij ook minimeetings.
Het is hier een best een mooi gebied, en ik heb hier een paar mooie routes om te rijden.
Wat mij betreft gewoon laten doorgaan. het werd al een keer aangehaald dat het met een paar speedsters even leuk kan zijn asl met een groot aantal.
De volgende keer is het voor ons weer wat verder weg.
Daarom zijn het volgens mij ook minimeetings.
Het is hier een best een mooi gebied, en ik heb hier een paar mooie routes om te rijden.
Wat mij betreft gewoon laten doorgaan. het werd al een keer aangehaald dat het met een paar speedsters even leuk kan zijn asl met een groot aantal.
Hallo allemaal,
Even een paar dagen met andere dingen bezig geweest ....
Ja, de 10e gaat gewoon door volgens plan, maar als het een volgende keer op een andere locatie is ben ik daar natuurlijk niet op tegen.
Probleem blijft natuurlijk dat er geen "centraal gelegen" plaats bestaat waar iedereen binnen een uur naar toe rijdt en dat is juist belangrijk voor een plek waar je met grote regelmaat bijeenkomt. Dat was namelijk het doel van die Mini-Meetings. Je kunt dus kiezen voor een plek voor heel Nederland of twee plekken, bijvoorbeeld een voor Zuid-West en een voor Noord-Oost Nederland.
Hoe dan ook, hopelijk (eerst) tot zondag de 10e!
Even een paar dagen met andere dingen bezig geweest ....

Ja, de 10e gaat gewoon door volgens plan, maar als het een volgende keer op een andere locatie is ben ik daar natuurlijk niet op tegen.
Probleem blijft natuurlijk dat er geen "centraal gelegen" plaats bestaat waar iedereen binnen een uur naar toe rijdt en dat is juist belangrijk voor een plek waar je met grote regelmaat bijeenkomt. Dat was namelijk het doel van die Mini-Meetings. Je kunt dus kiezen voor een plek voor heel Nederland of twee plekken, bijvoorbeeld een voor Zuid-West en een voor Noord-Oost Nederland.
Hoe dan ook, hopelijk (eerst) tot zondag de 10e!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Mijn (bescheiden) idee/mening is ook om 2 plekken of zelfs meer "te laten onstaan" om een mini-meeting te hebben.
Een mini-meeting in mijn perceptie is ook mini, dus niet 10 auto's (best leuk natuurlijk
), maar onrealistisch als je zoiets met enige regelmaat wilt "organiseren". Het "moet" ook ongedwongen blijven vind ik, maar dat kan alleen maar als het dus kleinschalig is en er niet teveel mensen "op je rekenen". Ik heb het ook al geprobeerd om een mini-meet te organiseren maar makkelijk is het niet
. In Zuid-holland zou het nog het makkelijkst moeten gaan als je kijkt naar het aantal aktieve leden die hier wonen.
Mijn mini-meetings met Wilbert bevallen tot nog toe prima, dus ik heb geen klagen hoor, maar als er eens iemand op een zondag ook zin heeft om langs te komen, moet maar even een gil geven
.
Ik kan helaas niet komen zondag, maar dat wisten jullie al, veel plezier dan!
(ps: ik heb erg veel aanhalingstekens gebruikt, expres, ik wil niet de alwetende uithangen vwb mini-meetings. Voor de rest natuurlijk wel
).
gr,
M.
Een mini-meeting in mijn perceptie is ook mini, dus niet 10 auto's (best leuk natuurlijk

Mijn mini-meetings met Wilbert bevallen tot nog toe prima, dus ik heb geen klagen hoor, maar als er eens iemand op een zondag ook zin heeft om langs te komen, moet maar even een gil geven

Ik kan helaas niet komen zondag, maar dat wisten jullie al, veel plezier dan!
(ps: ik heb erg veel aanhalingstekens gebruikt, expres, ik wil niet de alwetende uithangen vwb mini-meetings. Voor de rest natuurlijk wel

gr,
M.

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Waarom moeten het vaste lokaties zijn
Als iemand nu weet dat hij bv aandstaande zondag niks te doen heeft het mooi weer wordt en een leuke lokatie weet........kan hij hier toch gewoon posten waar en hoe laat
Als je dan een paar mensen hebt heb je al een leuke middag
Geen verplichtingen, ieder kan voor zichzelf uitmaken hoe ver hij ervoor wil rijden.......en als je weet dat hij doorgaat, en je hebt toch niks te doen en denkt laat ik toch maar even gaan, wat let je dan

Als iemand nu weet dat hij bv aandstaande zondag niks te doen heeft het mooi weer wordt en een leuke lokatie weet........kan hij hier toch gewoon posten waar en hoe laat

Als je dan een paar mensen hebt heb je al een leuke middag

Geen verplichtingen, ieder kan voor zichzelf uitmaken hoe ver hij ervoor wil rijden.......en als je weet dat hij doorgaat, en je hebt toch niks te doen en denkt laat ik toch maar even gaan, wat let je dan

- hellspeedster
- Actief lid
Als ik de Speedster terug heb uit herstelling (als alles naar wens verloopt heb ik hem vrijdag al terug)zal ik zondag ook wel langskomen.van dijk schreef:Wie komen er nog meervlieger schreef:OK dan, we starten een lijstje met namen van mensen die komen. Voeg je naam maar toe als je wilt ....
* Martin van Dijk
* Paul
* Pascal
* Vlieger
*
Serge
EX-2.2 rijder nr : 945
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Bergen op Zoom
Ik heb al een andere verplichting, maar zal proberen er onder uit te komen 
Met wat geluk kan ik jullie dan eens een speedster in de ultieme kleur laten zien.
Wat zeg je? ZILVER NATUURLIJK!

Met wat geluk kan ik jullie dan eens een speedster in de ultieme kleur laten zien.
Wat zeg je? ZILVER NATUURLIJK!

A thing of beauty is a joy forever!
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
wat zullen we zondag nog verder doen !!! Ik had al voorgesteld om een stukje te rijden (toertocht van huijbergen naar postel heb ook nog een andere tocht die hier in de buurt gereden kan worden).
Als er genoeg animo voor is, laat het dan weten dan maak ik een aantal roadbooks.
Kunnen dan een stukje rijden, een terrrasje pikken, rijden terrasje pikken enz enz....
Als we dit willen doen moeten we misschien iets vroeger afspreken 12:00-13:00
Jongens ik hoor het wel
Gr.Pascal
PS: Ruudje waar ben je, het is voor maar 7 km rijden dat is nog 1 minder dan mij
Als er genoeg animo voor is, laat het dan weten dan maak ik een aantal roadbooks.
Kunnen dan een stukje rijden, een terrrasje pikken, rijden terrasje pikken enz enz....
Als we dit willen doen moeten we misschien iets vroeger afspreken 12:00-13:00
Jongens ik hoor het wel
Gr.Pascal
PS: Ruudje waar ben je, het is voor maar 7 km rijden dat is nog 1 minder dan mij