Blijft gaaf, die performancebox
15 oktober 2009 => Circuit Park Zandvoort
Leuk die lijnen, komt dat uit de performance box?allen schreef:Vooruit dan maar. Op verzoek van Maik:
Lijnen verschillen amper
Die trage ben ik
Oranje ben ik, lelijk groen is Maik ter compensatie van de rondetijd.
Werkt helaas bij mij niet met een Mac
ff over de R1R dat is geen semi slick! Wel dezelfde compound maar teveel profiel, wel een lekker bandje trouwens je voelt hem goed opkomen dat is met een echte semi slick wel anders..
skelters roeleren!!!
Maik schreef:Hij ging lekker! Wat minder lekker ging het met een splinternieuwe exige S...![]()
Nieuw record voor mij, vooral dankzij de nieuwe uitlaat en remap: 2:06.0
Me = happy!
2:06 was de baan nat ofzo ?????
Ik heb niet meer op Zandvoort gereden sinds de auto wat meer pktjes heeft.
Maar ik weet dat ik een 2:10 gereden heb met een volledige standaard Speedster turbo.
2:06
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Doe maar niet Allen, ik zie je liever onzeker met een onbeschadigde auto naar huis rijden / gesleept worden.allen schreef:De blauwe lijn is het mooiste imho.![]()
Je ziet dat ik vooral bij de eerste helft van de baan gewoon veel te veel 'pokpokpetok' ben. Volgende keer gewoon even wat meer zelfvertrouwen meenemen.

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
@Piet, als jij mij dan ook even die semi's en pk/kg verhouding van die 2-11 (en GT3) geeft...
@excuustruus: semi's en pk/gewichtsverhouding gezeur geldt ook voor jouwes
En zelfs met rotte lijnen ben ik sneller, wat toch dan echt betekent dat jij als een aardappel door de bochten wandelt...
@Hans: semi of niet, Toyo noemt het een slick voor op de weg... en jij rijdt daar ietsjepietje-ieniemienie sneller mee dan mijn opeltje....

@excuustruus: semi's en pk/gewichtsverhouding gezeur geldt ook voor jouwes
@Hans: semi of niet, Toyo noemt het een slick voor op de weg... en jij rijdt daar ietsjepietje-ieniemienie sneller mee dan mijn opeltje....

- Piet
- Giga lid Carbon
Dat scheelt maar een ietsie pietsie. Allemaal geneuzel achter de komma.als jij mij dan ook even die semi's en pk/kg verhouding van die 2-11 (en GT3) geeft
840 / 206 + (rood + goud bij uitlaat + grote bek) = 2 (Maik)
670 / 255 = 2.63 (Lotus 2-11)
1470 / 415 = 3.54 (GT3)
550 / 150 = 3.6 (Allen)
900 / 240 = 3.75 (Piet)
840 / 200 = 4.2 (2.4 + remap)