*schrijft zich maar weer in voor een Walshy cursus*
15 oktober 2009 => Circuit Park Zandvoort
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
"a level that is capable of permanently damaging hearing, and higher than the normal human threshold of pain (120–140 dB). "
Voor zover ik weet geeft hij door de herrie niet meer vermogen.
kleine correctie op het lijstje, de Lewinsky-mobiel van Allen heeft 160pk.
Natuurlijk moet je om reele waarden te krijgen bestuurdersgewichten bij de gewichten van de auto's optellen.
Zal je zien dat Maik door die grote bek een veel grote handicap krijgt!

- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Waarom heeft iedereen toch van die "lelijke" en oudbollige model helmen die tegenwoordig gedragen worden door die meisjes op roze scooters met van die bont laarsjes en zo`n klein tasje aan hun schouder met zo`n chilwawa erin?
Alles moet zo race achtig mogelijk zijn, van 4 puntsgordels tot elke mogelijkheid van gewichtsverlies, maar dan geen mooie helm zoals in de racerij...
De lotus rijders bij Wimedo hebben ook van dit soort helmen. Je bent meteen je stoere imago kwijt
Staat zo jammer...
Neem je die helm ook mee met karten Allen? Dat moet een mooie foto opleveren
Mijn persoonlijk smaak is wel duidelijk, potjes vind ik niets... Welke voordelen hebben deze helmen met de autosport?
(Op de scooter/motor zouden ze verboden moeten worden)
Alles moet zo race achtig mogelijk zijn, van 4 puntsgordels tot elke mogelijkheid van gewichtsverlies, maar dan geen mooie helm zoals in de racerij...
De lotus rijders bij Wimedo hebben ook van dit soort helmen. Je bent meteen je stoere imago kwijt
Staat zo jammer...Neem je die helm ook mee met karten Allen? Dat moet een mooie foto opleveren
Mijn persoonlijk smaak is wel duidelijk, potjes vind ik niets... Welke voordelen hebben deze helmen met de autosport?
(Op de scooter/motor zouden ze verboden moeten worden)
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Het voordeel van deze wijvenpotjes is dat je niet als een otter gaat zweten als het wat warmer is
En wat ook belangrijk is: ze zijn lichter dan een full face
Dat laatste merk je echt goed, je nek wordt duidelijk minder belast en zo hou je het weer een paar rondjes langer uit
Wel leuk weer om te zien dat de jeugd weer een andere handicap heeft dan de oudjes, ze zijn modebewust en moeten zich zorgen maken om hun image, verschrikkelijk en vermoeiend lijkt me dat

En wat ook belangrijk is: ze zijn lichter dan een full face
Dat laatste merk je echt goed, je nek wordt duidelijk minder belast en zo hou je het weer een paar rondjes langer uit
Wel leuk weer om te zien dat de jeugd weer een andere handicap heeft dan de oudjes, ze zijn modebewust en moeten zich zorgen maken om hun image, verschrikkelijk en vermoeiend lijkt me dat

Ik neem aan dat jij niet alle takken van sport als volwaardig beschouwd?
Heb zelf overigens geen behoefte aan een 'helm in stijl'. Nichterig gedrag ook altijd van mensen die zich een race coureur wanen...