15 oktober 2009 => Circuit Park Zandvoort
En dan gaat de voorkeur voor wat betreft 'image' blijkbaar uit naar een volledige integraal helm, waarschijnlijk nog het liefst met een donker visier...Maik schreef:Wel leuk weer om te zien dat de jeugd weer een andere handicap heeft dan de oudjes, ze zijn modebewust en moeten zich zorgen maken om hun image, verschrikkelijk en vermoeiend lijkt me dat![]()

Wat ik mezelf dan afvraag: Is het dan allemaal zo erg dat zij hun gezicht niet in de buitenlucht kunnen vertonen??

"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Zelf vind ik een integraal het prettigste in gebruik en het meest flexibel..

Vooral omdat op veel kartbanen een integraal verplicht is, dus je niet je eigen helm zou kunnen gebruiken als het een jet variant is.
Vizier-grootte is bij de meeste redelijke helm merken trouwens te kiezen bij de integraal types. Meestal hebben ze wel een 'narrow' en 'wide' versie.
Pas geleden nog mee-gereden met een wastfield met een 'aero screen' (aka. geen voorruit
) en dan bel je wel blij met een inegraal hoor! 
Bye, Arno.

Vooral omdat op veel kartbanen een integraal verplicht is, dus je niet je eigen helm zou kunnen gebruiken als het een jet variant is.
Vizier-grootte is bij de meeste redelijke helm merken trouwens te kiezen bij de integraal types. Meestal hebben ze wel een 'narrow' en 'wide' versie.
Pas geleden nog mee-gereden met een wastfield met een 'aero screen' (aka. geen voorruit

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Nu weten we nog jouw rondetijden niet piet!piet schreef:Dat scheelt maar een ietsie pietsie. Allemaal geneuzel achter de komma.als jij mij dan ook even die semi's en pk/kg verhouding van die 2-11 (en GT3) geeft![]()
840 / 206 + (rood + goud bij uitlaat + grote bek) = 2 (Maik)
670 / 255 = 2.63 (Lotus 2-11)
1470 / 415 = 3.54 (GT3)
550 / 150 = 3.6 (Allen)
900 / 240 = 3.75 (Piet)
840 / 200 = 4.2 (2.4 + remap)

maar die 2-11 tijd is moeilijk te halen, maar ik doe mijn best, streeftijd voor volgend jaar

skelters roeleren!!!
- Piet
- Giga lid Carbon
Maik zat daar over te vertellen,
Moet ik hieruit af leiden dat dit (weer) niet klopt.

zie http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... 38&start=0- 206 pk bij 6305 rpm
Moet ik hieruit af leiden dat dit (weer) niet klopt.

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Oh god, de Pietjes en Dominique'jes lullen weer lekker langs elkaar heen....
Dominique vind het raar dat ik eerst 206pk heb en eronder staat dat de 2.4+remap 200pk zou hebben. Dominique heeft niet door dat dat zonder een fatsoenlijke aftermarket uitlaat is, en dat komt niet alleen omdat hij niet kan lezuuuh, maar ook omdat Piet weer eens wat uit zijn rare mouw schudt (die 200pk moet namelijk 190pk zijn).
En ik probeer de twee heren bijelkaar te brengen en nu zou ik opeens onzin praten!
Mot nie gekker worden hier...
En die Allen maar weer lekker stoken, daar wordt je ook gek van. En om maar weer eens te happen: hoe en wanneer reed die nepjacques mij voorbij dan, en waar is zijn pb-uitdraai? En als je op semi's niet sneller bent dan ik op mijn straat-zooi, dan moet je je nog meer schamen dan een sjinees met een mislukte swop naar een engels rammelhok

Dominique vind het raar dat ik eerst 206pk heb en eronder staat dat de 2.4+remap 200pk zou hebben. Dominique heeft niet door dat dat zonder een fatsoenlijke aftermarket uitlaat is, en dat komt niet alleen omdat hij niet kan lezuuuh, maar ook omdat Piet weer eens wat uit zijn rare mouw schudt (die 200pk moet namelijk 190pk zijn).
En ik probeer de twee heren bijelkaar te brengen en nu zou ik opeens onzin praten!

En die Allen maar weer lekker stoken, daar wordt je ook gek van. En om maar weer eens te happen: hoe en wanneer reed die nepjacques mij voorbij dan, en waar is zijn pb-uitdraai? En als je op semi's niet sneller bent dan ik op mijn straat-zooi, dan moet je je nog meer schamen dan een sjinees met een mislukte swop naar een engels rammelhok