Hallo
ik ben al een tijdje aan het kijken voor een 2.4 inlaat voor mn z22se maar kan deze nergens vinden.
Via de US kan je m wel bestellen maar ik weet niet hoe dit werkt zou iemand weten waar ik een spruitstuk kan vinden?
of voor me wil bestellen.
weet dat de chevrolet captiva met een 2.4 16v te krijgen is maar dit zal vast een hele andere motor zijn is motorcode z24sed weet iemand dit?
alvast bedankt
gr johan
Of je klikt op de link van piet en belt die kerel gewoon voor het setje.
DHL flikkert die doos gewoon voor je deur af voor rond de 170/180. Enige wat je nodig hebt is een creditcard.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
speedster schreef:Je kan hem gewoon bestellen bij Nefkens Opel in Amersfoort.
ok dat wist ik niet dus zou m hier in de buurt bij een opel dealer ook wel kunnen krijgen dan onder wat voor auto bestellen ze m dan want is hier in nl nooit geleverd.
gr
Zie dan de laatste post van Dennizz. Dat zijn de onderdelen die je nodig hebt met onderdeel nummer en al een paar prijzen erbij. Via Nederland bestellen is een stuk duurder maar wel "makkelijker". Alles kan via NL besteld worden aan de hand van die nummers....
Als je het hele topic doorleest zijn al je vragen wel beantwoord Zo niet kan je hem daar in stellen om alles bij elkaar te houden.
hallo
zou er ook iemand een inlaat voor me willen bestellen uit de us en dat ik het geld over maak?
ik heb ook geen creditkaart dus dan word t moeilijk uit de us:P
gr