We gaan karten bij de Kartfabrique aan de Westkanaaldijk 7 in Utrecht. Deze baan is 950 meter lang met speciaal asfalt. Dit asfalt wordt ook gebruikt bij Formule 1 circuits. Kortom: leek mij zeer geschikt!
Om het zo veilig mogelijk te houden is het een vlak circuit geworden. Zodat Allen en ik niet het gebouw uit gelanceerd worden bij de eerste beste verhoging

Zoals je kan zien heb ik rekening gehouden met de Belgen onder ons, we rijden tegen de klok in.
Momenteel zijn we met 20 rijders:
1. Dennizz* +
2. Kimmie*
3. Zoonvanlinne150 (schrijft zich ter plekke in)
4. Stefan*
5. Razz25 (schrijft zich ter plekke in)
6. Erik (Nova66)*
7. Spider*
8. Devil*
9. Jerry (Spiky)*
10. atc*
11. jan
12. Gerard*
13. Smiley*
14. Benny*
15. Joel do Desert*
16. Elise*
17. Anita*
18. Maurice (12Esc)*
19. Hans-Martin (Hanm)*
20. Denthrax*
*=ingeschreven
Wanneer je niet kunt meld dit dan zo snel mogelijk, zodat een andere persoon weer een erg leuke middag rijker gaat worden!
Reserve rijders:
Zijn er niet, er kunnen nog mensen mee!
Zoals je kan zien ziet het ernaar uit dat het vol zit. Maar er zijn altijd rijders die vanwege blessures, financiële crisis, vergeten verjaardag van schoonmoeders, afzwemmen van zoon/dochter, ingegroeide teennagel, bezweken van de stress toch niet kunnen.
Daarom is er de reserve lijst. Ik verwacht dat de eerste 2 a 3 toch mee kunnen, er is statistisch gezien dus nog plaats

We hebben 2 vrouwelijke rijders erbij die begrijpen wat karten is, je bent dus gewaarschuwd

Neem je man, vrouw, zoon, dochter mee als supporter/fotograaf/troost om de grote verhalen kracht bij te zetten op verjaardagen. Heb je niet zoveel vertrouwen in een hoge klassering vertel je thuis natuurlijk niets en zeg je dat de maandelijkse meeting is vervroegd, omdat de r in de maand zit. Of iets anders wat nergens opslaat

De kosten van dit sporten op zondag middag zijn 46 euro. De drank en red-bull worden apart berekend.
Hieronder is het programma te zien:

De route naam is vanzelfsprekend veranderd in: Speedster

Drankjes en hapjes moet je betalen met een pas. Deze pas moet je ter plekke ophalen en er een tegoed opzetten. Als je tegoed over hebt, krijg je dit contant terug als je erom vraagt bij vertrek, anders blijft het tegoed op de kaart staan.
Bij het ophalen van de pas, beslis je welk tegoed je op de pas zet. Dan betaal je ook het karten a 46,-. Alles ter plekke en in 1 keer.
Ik weet niet of de korting geldt van 1 euro voor eigen helm bij deze grandprix

Een kleine noot om nog te vermelden: de langzaamste man van het veld is de haas voor de volgende winteractiviteit: paintballen

Hieronder is een bijlage toegevoegd. Deze dient iedere deelnemer in te vullen en naar mij toe te sturen. Er zal dan een pas klaarliggen en de inschrijving is dan al geregeld. Je hoeft dan enkel te betalen.
Zo kan ik ook bijhouden wie zich definitief heeft aangemeld

Mijn e-mail adres:

UPDATE 9-11
De mail is eruit met 17 definitieve aanmeldingen. Deze personen staan dus op de startlijst en er zal een pas klaar liggen bij aankomst.
Er zijn nog 3 plaatsen vrij (we kunnen tot max 20), dus je kan je nog aanmelden.