In achtervolging van een stel Ferrari's:
http://www.youtube.com/watch?v=YKG-tvhF ... r_embedded
(zoals je zult horen: toerenbegrenzer opgeschoven naar 7.000 (door Speerke)).
Speedster in actie
-
- Actief lid
Gaaf geluid, van zowel de Speedster als de Ferrari's. De diepe brom van de Ferrari's is met een vier cilinder niet te verbeteren, denk ik. Maar ach ja, is toch een heel andere prijsklasse en de vraag is: heb je plezier? Rijplezier? Dan is Lotus/type 116 wat dat betreft onverslaanbaar. Value for money!
Groeten,
Nico
Groeten,
Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Is dit een soort algemene toertocht ofzo? Niet alleen voor Ferrari's?
Wat ik mij nu ook weer afvraag, waar komt nou dat specifieke zingende geluidje vandaan in de z22se? Altijd vooral goed hoorbaar bij gas los. Ik vind het zelf een beetje een suf geluidje, alsof er een elektromotortje in zit ofzo
Zouden het misschien de balansassen zijn die 2x het krukastoerental draaien? Even wachten op Mark of Arno

Wat ik mij nu ook weer afvraag, waar komt nou dat specifieke zingende geluidje vandaan in de z22se? Altijd vooral goed hoorbaar bij gas los. Ik vind het zelf een beetje een suf geluidje, alsof er een elektromotortje in zit ofzo

Zouden het misschien de balansassen zijn die 2x het krukastoerental draaien? Even wachten op Mark of Arno

@Smiley: bijna goed. Ik heb uiteraard de 2.4 inlaat, piper uitlaat spruitstuk en piper sport cat (200 cell) en de janspeed einddemper. En de Speerke chiptuning.
@Maik: dit is een tocht die in eerste instantie alleen voor Ferrari's was, maar waarbij uiteindelijk ook wat andere sportieve auto's werden toegelaten. Was een erg leuk groepje.
@Maik: dit is een tocht die in eerste instantie alleen voor Ferrari's was, maar waarbij uiteindelijk ook wat andere sportieve auto's werden toegelaten. Was een erg leuk groepje.