Buitenspiegels lam?
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Buitenspiegels lam?
Als ik mijn buitenspiegel een "standje" verder wil zetten wil dit niet echt lukken.
Vooral de linker schiet weer terug naar de originele stand, als de auto wat gestuiterd heeft.
Knap irritant, want ik heb de spiegels eigenlijk nog nooit op de goede manier af kunnen stellen.
Handig om misschien die dingen eens open te maken om te kijken of het binnenwerk lam is, of maar gelijk op zoek gaan naar een nieuw setje?
Vooral de linker schiet weer terug naar de originele stand, als de auto wat gestuiterd heeft.
Knap irritant, want ik heb de spiegels eigenlijk nog nooit op de goede manier af kunnen stellen.
Handig om misschien die dingen eens open te maken om te kijken of het binnenwerk lam is, of maar gelijk op zoek gaan naar een nieuw setje?
Laatst gewijzigd door Smiley op 20 nov 2009 19:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Yvo heeft me laten zien dat je de spiegels moet verstellen, terwijl je je hand rondom het ronde deel tussen de spiegel zelf, en het rubber.
Gaat erg stroef, maar werkt prima.
De spiegelkap zelf verbuigen heeft dus geen enkel nut.
Yvo bedankt!
Gaat erg stroef, maar werkt prima.
De spiegelkap zelf verbuigen heeft dus geen enkel nut.
Yvo bedankt!
Het leven is geen sprookje.
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer: