Vandaag auto opgehaald.
Was binnen om remklauwen te spuiten, alsook koplampen en achterlichten.
Nu stelt zich het volgende probleem:
_ Remmen pakken pas nadat pedaal HELEMAAL ingedrukt is/
_ Remmen Pakken heel licht.. Zit bijna geen kracht achter
Had dit ook heel lichtjes, toen ze mijn Stalen remleidingen geplaatst hadden. Toen remde de auto pas toen ik pedaal helamaal indrukte, maar hij remde wel krachtig. Nu Niet dus.
Na 3 dagen remde de auto terug onmiddellijk bij lichtjes indrukken van de rem. zoals het hoort.
Ze hebben het hele systeem tot 3maal toe ontlucht en telkens opnieuw het hele proces om de remkleuwen te plaatsen herhaald. Probleem blijft jammer genoeg.
Jullie eing idee ?
RemProbleem
- kzentekik_et
- Actief lid
RemProbleem
Laatst gewijzigd door kzentekik_et op 03 dec 2009 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
moet bijna wel niet goed ontluchten zijn.
Zou te toevallig zijn als net nu je hoofdremcilinder het begeeft, dat geloof ik niet.
Ik weet niet of ze de officieel voorgeschreven procedure volgen en top apparatuur gebruiken (met druk vullen en met zo een systeem dat de vloeistof "trilt") ?
gr,
The Duke
Zou te toevallig zijn als net nu je hoofdremcilinder het begeeft, dat geloof ik niet.
Ik weet niet of ze de officieel voorgeschreven procedure volgen en top apparatuur gebruiken (met druk vullen en met zo een systeem dat de vloeistof "trilt") ?
gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
- kzentekik_et
- Actief lid
Aan hun apparatuur kan het niet liggen denk ik. "Op druk" is het zeker, dat van olie trillen weet ik niet.the-duke schreef:moet bijna wel niet goed ontluchten zijn.
gr,
The Duke
Toen ze men stalen remleidingen plaatsten, hebben ze hetzelfde proeces gevolgt.. en toen was het probleem zo erg niet, en uiteindelijk vanzelf terug in orde gekomen.
- Piet
- Giga lid Carbon
Wat hebben ze gedaan aan je remmen dan?
Als je lucht in remsysteem hebt dan moeten ze er toch iets aan gedaan hebben en ik zie niks op je lijstje staan.
Speedster staat wel bekend om dat de remmen heel lastig zijn om te ontluchten. Meestal kunnen ze dat niet bij Opel moet je mee naar Lotus gaan. Maar dan moet er wel het nodige zijn veranderd waardoor er lucht in je systeem is gekomen.
Als je lucht in remsysteem hebt dan moeten ze er toch iets aan gedaan hebben en ik zie niks op je lijstje staan.
Speedster staat wel bekend om dat de remmen heel lastig zijn om te ontluchten. Meestal kunnen ze dat niet bij Opel moet je mee naar Lotus gaan. Maar dan moet er wel het nodige zijn veranderd waardoor er lucht in je systeem is gekomen.
- kzentekik_et
- Actief lid
Bedankt voor de tip.Exmantaa schreef:De dubbele voorklauwen hebben een tussenleiding onderop lopen en deze moet je eerst ONDERSTEBOVEN ontluchten! Daarna verder ontluchten in normale positie.
Als er op de reguliere manier is ontlucht kunnen ze het nog lang proberen...
Ga ik zeker eens vernoemen.
Hopelijk zijn ze er wat mee