Ik zit ook met een 120 Amp., ben benieuwd of het hetzelfde type is.
Knap gewerkt.
Wat bedoel je met nadenken bij 3000 toeren, wat gebeurt er dan ?Dennizz schreef:Kijk Manta, goede voorbereiding scheelt de helft![]()
Ik ben inmiddels de ecu voor de 3de keer aan het inrijden. Om eerlijk te zijn heb ik de laatste keer het minst geduldStaat nu ruim 300 km op, maar rond de 3000 toeren moet hij vaak nog nadenken.
Hoe rijdt het Manta?
Inhouden, de auto loopt die lineair door in de toeren.Manta79 schreef:Wat bedoel je met nadenken bij 3000 toeren, wat gebeurt er dan ?Dennizz schreef:Kijk Manta, goede voorbereiding scheelt de helft![]()
Ik ben inmiddels de ecu voor de 3de keer aan het inrijden. Om eerlijk te zijn heb ik de laatste keer het minst geduldStaat nu ruim 300 km op, maar rond de 3000 toeren moet hij vaak nog nadenken.
Hoe rijdt het Manta?
Ik heb daar heel goed op zitten letten vanwege jullie melding, maar ik merk helemaal niets of mis ik iets ?
Dat zou wel eens goed kunnen zijn, ik heb al eerder de K&N Kelk eraf gehaald en het orginele filterhuis en papieren filter terug geplaatst.stefan schreef:dennizz
wat ik op één van je fotos kon zien is dat je een kelk als luchtfilter gebruikt
probeer een keer een ander filter want zo een kelk laat wel echt zeer veel lucht binnen hoor
misschien krijg je iets te veel lucht binnen en gaat daardoor de ecu zichzelf wat terugregelen om geen motorschade te veroorzaken![]()
grt de belg
Gisteravond mijn eerste ritje gehad, en na 50km rustig aangedaan te hebben, hem eens lekker op zijn staart getrapt.S. Gonzales schreef:Gaat nu van onderuit in een keer door zonder een spoortje van inhouden of twijfel.
Ik stelde dat voor en ik hoor je nog zeggen: ja, we hebben maar een opel en geen dure ferrari ofzo. Voor die paar spulletjes 50 euro kan veel goedkoperSmiley schreef:De meeste tijd gaat in het materiaal bij elkaar sprokkelen, bestellen en maken zitten.
Nu ik de rit achter de rug heb, moet ik zeggen dat ik met liefde die accesoirekit van courtenay had gekocht.
![]()
Wat die kit betreft geef ik je nu een dikke gelijk dennisDennizz schreef:[Maar ik vond het ook niet echt een vooruitgang. Hij ademt beter bij hoge toeren, maar echt duidelijk sneller is die niet geworden.